Willen jullie svp niet reageren op spamberichten? Dat maakt het verwijderen alleen maar lastiger.
Dank!
Moderator: Moderators
Corjan schreef:Er zat net een hoer bij loonwerk
MelkboerLuc schreef:Ja, dat is soms vreemd, meestal komt de spam binnen op het eerste topic dat er staat in een subforum, ofwel maken ze zelf een nieuw topic aan, deze keer op het tiende.
Ik snap ook niet hoe hun systeem werkt.
Ik wil het eigenlijk ook niet weten.
MelkboerLuc schreef:Velen onder ons krijgen ook elke dag massa's spam in de gewone mailbox. (bij mij ong. 40/dag)
Dat moet je toch ook zelf persoonlijk wegklikken?
Hier op 't forum: gewoon negeren.
peter schreef:Heb je jou mailadres te veel op internet gezet, want ik krijg geen spam binnen op mijn mailbox. Want ik schrijf het op als ....... ad .... dot com
Stef Booijink schreef:Ik begin dat kaartje onder Henk zijn postings ook behoorlijk irritant te worden, vooral als je geen snelle internetverbinding hebt. Is het echt nodig om dat kaartje onder ELKE (2123) postings te zetten. SPAM???!!!???
Stef Booijink schreef:Ik begin dat kaartje onder Henk zijn postings ook behoorlijk irritant te worden, vooral als je geen snelle internetverbinding hebt. Is het echt nodig om dat kaartje onder ELKE (2123) postings te zetten. SPAM???!!!???
Keer terug naar Vraag & antwoord
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten