Nieuwe moderators

Plaats hier vragen, suggesties, bugs en opmerkingen m.b.t. het forum.

Moderator: Moderators

Re: Nieuwe moderators

Berichtdoor pieterv » za nov 29, 2008 12:40

auke schreef:@ Pieterv: (n)

Kan best wel zijn daddet (n) is maar 't is gewoon zo!
Zelfkennis; het begin van alle wijsheid...
pieterv

Beroep: veehouder
Interesses: alles met landbouw en koeien en varkens

Berichtdoor Johannes » za nov 29, 2008 13:05

Luc deed erg zijn best :!: Ik kon hem wel waarderen :!:
Its a dirty job but someone has to do it :idea:
In sjokola zitten insecten, in melk stront :idea:
Johannes

Beroep: Youtobber
Interesses: kruisen, gezondheid, grasland

Berichtdoor Brecht » za nov 29, 2008 13:07

word er nu iemand nieuw gebombardeerd tot mod :?: :?:
kleine gangsters beroven een bank, grote gangsters leiden een bank.
Brecht

Beroep: akkerbouw en vleesvee/student
Interesses: landbouw,veevoeding, rundveehouderij, melkgeitenhouderij

Berichtdoor Vie » za nov 29, 2008 15:48

Nix voor jou breg :?: :roll: Je ben nou toch klaar met de bietels :lol:
Vie

Berichtdoor Brecht » za nov 29, 2008 19:26

:no: denk het niet wa...
ik hou et lekker bij berichten plaatsen :yes: doek goed zo :yes: (y) 8)
kleine gangsters beroven een bank, grote gangsters leiden een bank.
Brecht

Beroep: akkerbouw en vleesvee/student
Interesses: landbouw,veevoeding, rundveehouderij, melkgeitenhouderij

Berichtdoor Vie » za nov 29, 2008 19:30

K zou dr nog maar es een naggie over slapen :idea:

-boeket
-boekenbon
-lifetime V-teelt voor nix :D
-wereldberoemd worden
Vie

Berichtdoor van wijk » zo nov 30, 2008 09:03

pieterv schreef:Schijnheiligheid op en top! :yes: :roll: (n)

Als dat over mij gaat sla je de plank heel erg mis pieterv.......
van wijk

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Economie, politiek, ruimtelijke ordening

Berichtdoor Frits » zo nov 30, 2008 11:13

Luc,hier nooit geen probleem met jou inbreng/werk als modje gehad, maar ik snap volkomen dat je de aardigheid eraf hebt :yes: Je blijft toch wel VTF-en :?:

Ik neem aan dat onder Luc's grootste critici nu ook iemand opstaat om te laten zien dat hij/zij het nog beter kan :wink: :?:

Pieterv, ik denk dat je een nieuwe spiegel nodig hebt, kan een grote bijdrage leveren aan een correct zelfbeeld 8)
Frits

Berichtdoor Vie » zo nov 30, 2008 19:44

K denk dat pedro maar modje mot worden dan :yes:
Vie

Berichtdoor jan.nl » zo nov 30, 2008 20:03

Luc,bedenk maar de meeste roem komt later :lol: ,maar voor nu issut passé en ook van hier een bedank voor je inzet.
jan.nl

Beroep: boer
Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor MelkboerLuc » ma dec 01, 2008 00:31

jan.nl schreef:Luc,bedenk maar de meeste roem komt later :lol: ,maar voor nu issut passé en ook van hier een bedank voor je inzet.

Over de doden niks dan goeds zegt men hier in Vlaanderen.
Maar bij sommigen moet je veel geduld hebben
Freedom of speech: je hebt altijd het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk gelijk had ---> Bedrijf
MelkboerLuc

Interesses: Koeien + melk

Berichtdoor MelkboerLuc » ma dec 01, 2008 00:38

Koets schreef:Nou Luc; ondanks dak het niet altijd met je eens was toch chapeau voor je grote inzet :yes: :cheers: :cheers: Denk dat je altijd wel naar eer en geweten hebt gehandeld :idea:

Ik denk dat ik iedereen strak in de ogen kan kijken en kan zeggen dat ik mijn uiterste best en zelfs meer heb gedaan om hier het beste Forum van te maken

auke schreef:me too. Bedankt Luc. Je hebt nu extra tijd om opt VTF actief te wezen als schrijver

Voorlopig heb ik me nog beperkt tot het volgen van "melkprijs", en gek genoeg, daar heb ik nu mee voldoende.
Maar, die suggestie van schrijven komt goed van pas. Ik moet nog een column schrijven voor ons favoriete weekblad "De Boer". Misschien neem ik één van jullie wel als onderwerp :lol:

bolscher schreef:luc bedank voor je inspanning :yes: (y) Is er al een opvolger of kunnen de bestaande modjes het zo aan :?:

Anderhalf jaar geleden, een jaar geleden, zes maand geleden en een maand geleden heb ik binnen het moderator overleg voorgesteld om het modjesplatform uit te breiden om zodoende de draagkracht van beslissingen te vergroten. Misschien komt er nu dus wel een nieuwe mod. Of 3, om de leegte na mij op te vullen ? :lol:

Henk V schreef:Ja Luc, bedankt voor t werk wat je heb gedaan (y) (y) (y) net as koets was ik t ok wel es nie met je eens maar goed :wink:

HenkV, zelve bedankt voor alle postings die je hebt gedaan, ook al was ik het niet altijd met je eens, maar goed :roll:

van wijk schreef:Luc, buitengewoon spijtig dat je moderatorschap nu zo eindigt. Je wilde het forum op een hoger kwaliteitsnivo tillen en ging daarbij de confrontatie niet uit de weg. Dat dit nu eindigt is een signaal aan de wand.
Ik denk dat we de aanpak van Luc hard nodig hebben op het forum en dat we het dus hard gaan missen.

Forumbeheer en overgebleven moderatoren:
- had dit niet anders gekund
- wordt het niet eens tijd het moderatorschap te herdefiniëren
- er gaat neem ik aan een heeeeel groot boeket plus cadeaubon richting Luc en zn familie....

Arie, je omschrijving van de taak die ik heb proberen uit te voeren is precies hoe ik er over denk.
Het forum zal mij waarschijnlijk niet lang missen, als de leden dan misschien toch iets zouden van mij zouden kunnen geleerd hebben: beetje on topic blijven, beetje verstaanbaar spreken, niet schelden en geen verwijzingen naar geslachtsonderdelen, om het maar breed uit te drukken. :lol:

Een boeket bloemen is niet echt van toepassing, ik ben geen echte bloemenmuts.
En een cadeaubon zie ik dan eerder als het afkopen van een zoenoffer, en je kan de ellende van de laatste weken niet van me afkopen met enkele euro's

pieterv schreef:Schijnheiligheid op en top! :yes: :roll: (n)

Dag Pieter.

auke schreef:goede suggestie Van Wijk( bloemen etc)

Dankje Auke. Zelfde opmerking als hierboven, maar een rouwkrans zou misschien beter passen (XXL dan)

Johannes schreef:Luc deed erg zijn best :!: Ik kon hem wel waarderen :!:
Its a dirty job but someone has to do it :idea:

Ja dirty was het wel, soms leek het of ik even onder de beerton mocht gaan staan na afloop van een aktie.
Gek hé, en op de forumdag heeft niemand me in mijn gezicht gezegd dat ik maar nen ambetante was ...

Brecht schreef:word er nu iemand nieuw gebombardeerd tot mod :?: :?:

Eerst nog een screening ondergaan bij Staatsveiligheid, en dat duurt wat.
Ik heb zelf ook een voorstel gedaan voor nieuwe mods, . Maar nu zit ik dus niet meer in de Forumsoep te roeren dus ik wacht ook in spanning net als iedereen.

Henk V schreef:K zou dr nog maar es een naggie over slapen :idea:

-boeket
-boekenbon
-lifetime V-teelt voor nix :D
-wereldberoemd worden

Lifetime Veeteelt voor nix? In Vlaanderen is het abo op Veeteelt inbegrepen in het lidmaatschap, dus zolang ik lid blijf van VRV komt die hier gratis in de bus, en ik heb nog geen plannen om mijn VRV ondervoorzitter lidmaatschap op te geven.
Wereldberoemd? Is misschien wel een idee.

Frits schreef:Luc,hier nooit geen probleem met jou inbreng/werk als modje gehad, maar ik snap volkomen dat je de aardigheid eraf hebt :yes: Je blijft toch wel VTF-en :?:

Ik neem aan dat onder Luc's grootste critici nu ook iemand opstaat om te laten zien dat hij/zij het nog beter kan :wink: :?:

De aardigheid is er inderdaad af, meer nog, de rek is er helemaal uit.
Als je door verschillende situaties in een zodanige hoek gemanoevreerd wordt dat je geen uitweg meer ziet, dan denk ik dat de enige manier is om eruit te geraken heel hard omhoogspringen.

Daarom heb ik mijn ontslag ook zélf gegeven.
En dat ik onder dit forum niet verder mijn naam wou handtekenen als moderator.
Ik ben namelijk een goede verliezer.
Ik durf het toe te geven als ik niet meer verder kan.

Maar ik durf wel aan te geven dat ik, als ik u of jullie of iemand heb aangesproken over zijn gedrag op het forum, dat niet heb gedaan om die persoon te kwetsen maar steeds ten dienste van de kwaliteit van het forum. Mijn excuses als ik ze nog niet heb aangeboden als u het anders hebt aangevoeld.

Daarom doe ik hier met opgeheven hoofd een stap opzij.
Gedaan met de ellenlange discussies. Weer forummen zoals iedereen.

Anderen komen in mijn plaats
Anderen zullen u (ja, hoop ik toch) ooit wel eens een bemerking maken.

En het is zo gek niet om daar misschien eens over na te denken.
En als iedereen daar een beetje open voor staat en wil meewerken ten gunste van een mega aangenaam forum dan heb ik alsnog (postuum) mijn doel bereikt.!
Freedom of speech: je hebt altijd het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk gelijk had ---> Bedrijf
MelkboerLuc

Interesses: Koeien + melk

Berichtdoor Vie » ma dec 01, 2008 01:05

Nou we hoeven dr ook geen begrafenis van te maken :roll: :wink: Maar om in de trent te blijven vant forum (en begrafenissen :oops:):

ZAND EROVER (y)
Vie

Berichtdoor dimitri » ma dec 01, 2008 07:17

amen :mrgreen:
smart has the plans, stupid got the stories
dimitri

Beroep: student
Interesses: veel

Berichtdoor Hans van Bergen » vr dec 05, 2008 11:23

Ew ik had dit helemaal niet meegekregen :oops: :oops: Heel hartelijk bedankt Luc. (y) Dit je als Brabo boven de rivieren een beetje op moet letten wat je er allemaal uitflatst was mij allang bekend maar dat men in Belgie onze manier van uiten ook niet altijd op prijs stelt en dat men bij jullie van correcter taalgebruik en omgangsvormen houdt was voor mij een leermoment. :oops: :? Nogmaals bedankt. Tis mij trouwens altijd een raadsel geweest hoe je bedrijf je prive EN het moderaterschap combineerde 8) Dus ik snap wel da je der vanaf wil :wink:

Pieter V (n)
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

VorigeVolgende

Keer terug naar Vraag & antwoord