Suggestie voor extra forum

Plaats hier vragen, suggesties, bugs en opmerkingen m.b.t. het forum.

Moderator: Moderators

Re: Suggestie voor extra forum

Berichtdoor Wouterpl » ma aug 30, 2010 14:13

john jakobs schreef:http://veeteeltforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=3332&start=135 dit zal ook wel nie voldoende zijn

Er staat vast wat in, net als andere topics, daar zeg ik niks over. Waar het mij om gaat is dat als per onderwerp een aparte kop aangemaakt wordt, je alleen maar koppen hoeft te scannen om te zien of er iets tussen zit. Als je dan iets ziet waar je misschien wat aan hebt lees je de beginpost en dan weet je of je er wat aan hebt.

Je hebt nu verschillende forums als 'Koe en mechanisatie' & 'Koe en fokkerij' bv, maar waarom geen topic als 'Boer en zijn arbeidsgemak/plezier' oid. Dat was zo'n beetje wat ik wilde voorstellen, misschien heb ik dat wel niet duidelijk genoeg gezegd, ik heb het daarom ook nog maar even in de beginpost gezet. Het was ook vooral als suggestie bedoeld naar de admins of beheerders van deze site. Ik zal wel eens kijken of ik ze een mailtje sturen kan, dan weet ik waar ik aan toe ben :wink:
Wouterpl

Berichtdoor Henk » ma aug 30, 2010 14:24

Wouter bedoelt niet een nieuw topic maar een nieuwe 'groepsnaam met daaronder dan weer topics waarin al die zelfmaaksels en verzinsel hun eigen plek hebben.
Denk wel ideaal voor de echte doehetzelvers onder ons :yes:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Wouterpl » ma aug 30, 2010 15:17

Henk schreef:Wouter bedoelt niet een nieuw topic maar een nieuwe 'groepsnaam met daaronder dan weer topics waarin al die zelfmaaksels en verzinsel hun eigen plek hebben.
Denk wel ideaal voor de echte doehetzelvers onder ons :yes:

Precies, sorry voor het misverstand, ik ben niet echt thuis in al die verschillende termen :wink:
Wouterpl

Berichtdoor john jakobs » di aug 31, 2010 21:17

vindt het wel iets ,,,, heb er wel eens over gedacht om in elke catagorie hints en tips op te starten heb dat in twee gedaan geloof ik
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor Jaap » do sep 02, 2010 11:01

Ha wouter,

ik ben er niet voor om een speciale Koe en Handigheidjes te maken. Ik heb het idee dat dan het einde zoek raakt en dat er nog wel meer ondewerpen verzonnen kunnen worden.

Bij koe en mechanisatie kan je volgens mij prima technische uitvindingen plaatsen,
Jaap

Beroep: Redacteur
Interesses: Melkveehouderij

Berichtdoor Wouterpl » do sep 02, 2010 12:17

Jaap schreef:Ha wouter,

ik ben er niet voor om een speciale Koe en Handigheidjes te maken. Ik heb het idee dat dan het einde zoek raakt en dat er nog wel meer ondewerpen verzonnen kunnen worden.

Bij koe en mechanisatie kan je volgens mij prima technische uitvindingen plaatsen,

Oke bedankt voor je reactie, nu weet ik waar ik aan toe ben.. Ik denk wel dat het iets toe had kunnen voegen aangezien het nu niet echt gebeurt, niet op de manier die je terug zag in de voorbeelden die ik gaf. Kleine dingetjes die als optelsom toch heel wat tijd kunnen schelen, elke dag weer.

Maar het is jullie site, en als zoiets er niet tussen past om wat voor reden dan ook, dan respecteer ik dat.

Groeten Wouter
Wouterpl

Berichtdoor john jakobs » do sep 02, 2010 16:09

hoop wel dat je je vindingen hier neer zet ergens,, en commentaar en grapjes houd je toch in de reacties
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Berichtdoor Wouterpl » vr sep 03, 2010 08:29

john jakobs schreef:hoop wel dat je je vindingen hier neer zet ergens,, en commentaar en grapjes houd je toch in de reacties

Heb je gelijk in, alleen als de belangrijke dingen in de beginpost staan dan kan toch iedereen makkelijk lezen wat het idee is.
Ik zit er nu aan te denken om toch 1 topic te openen, en van de interessante ideeën/posts die er na komen een citaat te zetten in de eerste post, dan heb je eerst toch al het interessante op het begin.

Ik heb net ff gekeken hoeveel er in 1 post kan staan, en dat is heel veel. Dus ik denk dat ik dit maar ga proberen, maar wel volgende week want dan heb ik pas weer wat tijd. Het zal echter niet zo uitgebreid worden als dat het allemaal in een apart topic had gekomen, maar als het niet duidelijk is kan iemand altijd vragen, dan zal ik het verder proberen uit te leggen.
Wouterpl

Berichtdoor john jakobs » vr sep 03, 2010 08:34

en waneer kome die meubels nu .. denk al wat is die nu ant doen
john jakobs

Vorige

Keer terug naar Vraag & antwoord