Over meer leden en on topic blijven.

Plaats hier vragen, suggesties, bugs en opmerkingen m.b.t. het forum.

Moderator: Moderators

Re: Over meer leden en on topic blijven.

Berichtdoor MelkboerLuc » zo nov 03, 2013 10:43

beetje in juiste topic verplaatst

MelkboerLuc schreef:Ik heb het al eens mooi gevraagd om on-topic te blijven of te komen, maar daar doen we niet meer aan mee, blijkbaar.
Zelfs super-moderator doet vrolijk mee met de Stierenpraat terwijl het hier over de vraagtekens rond Internationale Expansie van de CRV gaat.
On topic blijven? Helemaal niet belangrijk.
Wil ik hier voor de verandering dan ook even mijn laatste kalvingen posten? Of het weerbericht? Of wat grappen en grollen?

Ook ik vind al een tijdje dat Hans ver over de grens gaat. Welke grens? Die had ik wel vast in gedachten maar er waren anderen die vonden dat ik mij maar niet moest moeien en dat dit forum een zelfregulerend karakter had.
Hans is een goede veehouder en goede zakenman, maar met uiting van zijn superieure gevoelens heeft hij wat problemen.
Het is gek, maar ik moet opeens weer aan HansW Bruss denken. Zoek maar eens in de ledenlijst

Freedom of speech: je hebt het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk altijd al gelijk had
voor reisavonturen
MelkboerLuc

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Koeien + melk

Berichtdoor Flyinghollander » zo nov 03, 2013 12:19

zie hem anders niet in de ledenlijst
Flyinghollander

Berichtdoor hanskoeienliefhebber » zo nov 03, 2013 12:22

http://www.brusorchards.com/

Staat wel in ledenlijst Hans W Brus
A woman needs a man like a fish needs a bicycle
hanskoeienliefhebber

Beroep: Dierenarts
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Flyinghollander » zo nov 03, 2013 12:29

maar snap het nog niet of is dit van jaren geleden?
Flyinghollander

Berichtdoor hanskoeienliefhebber » di nov 05, 2013 10:56

Ja, beginperiode VTF.
A woman needs a man like a fish needs a bicycle
hanskoeienliefhebber

Beroep: Dierenarts
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Jozef » di nov 05, 2013 12:54

Ja, nee Luc, toen jij hier nog moderator was, was de stemming inderdaad veel beter :roll: Destijds bleven er ook wel mensen weg door jouw gedrag....
Heb weinig last van Hans. Vind het altijd wel mooi om te zien hoe sommige mensen zich zo gemakkelijk laten opnaaien :mrgreen:
Jozef

Beroep: Veehouder
Interesses: Melkveehouderij

Berichtdoor Henk » di nov 05, 2013 12:58

Jozef schreef:Ja, nee Luc, toen jij hier nog moderator was, was de stemming inderdaad veel beter :roll: Destijds bleven er ook wel mensen weg door jouw gedrag....
Heb weinig last van Hans. Vind het altijd wel mooi om te zien hoe sommige mensen zich zo gemakkelijk laten opnaaien :mrgreen:

Moet ook bekennen dat ik Hans zn schrijfsel tegenwoordig gewoon van mn schouders laat glijen. Meestal lees ik zijn bijdrages met een smile en denk ik goh je hebt vaak een punt maar je brengt het zo Oeffelts...
En dat heeft zo'n jongen toch niet nodig :mrgreen:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

Wekelijks een nieuwe blog over Boer Zoekt Vrouw op http://www.hofvanpostel.com/blog.html
Henk

Beroep: akkerbouw & een paar koetjes
Interesses: al wat groeit en bloeit, het gezin en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Marcel V » di nov 05, 2013 21:12

De ene kan er nu eenmaal beter tegen dan de ander maar dat vind ik geen excuus om je onbehoorlijk te gedragen . Als iemand in een dagelijks gesprek zich zoals Hans uitdrukt spreek ik hem daar ook op aan. Bovendien gaat het van kwaad tot erger, het moet heel normaal zijn om je ook op een forum met normaal taalgebruik uit te drukken. Je mag best direct zijn maar beledigen of kleineren is nergens voor nodig en zorgt ervoor dat mensen die dit niet van zich af laten glijden wegblijven. Dat versmalt de discussie en binnen de kortste keren zit er een klein kliekje op het forum dat alleen zijn eigen frustraties op het forum neertikt en niemand meer die het leest....
als ik het niet meer weet , kun je het altijd nog aan joost vragen
Marcel V

Berichtdoor MelkboerLuc » wo nov 06, 2013 00:02

Marcel V schreef:De ene kan er nu eenmaal beter tegen dan de ander maar dat vind ik geen excuus om je onbehoorlijk te gedragen . Als iemand in een dagelijks gesprek zich zoals Hans uitdrukt spreek ik hem daar ook op aan. Bovendien gaat het van kwaad tot erger, het moet heel normaal zijn om je ook op een forum met normaal taalgebruik uit te drukken. Je mag best direct zijn maar beledigen of kleineren is nergens voor nodig en zorgt ervoor dat mensen die dit niet van zich af laten glijden wegblijven. Dat versmalt de discussie en binnen de kortste keren zit er een klein kliekje op het forum dat alleen zijn eigen frustraties op het forum neertikt en niemand meer die het leest....

vond ik ook altijd
Freedom of speech: je hebt het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk altijd al gelijk had
voor reisavonturen
MelkboerLuc

Interesses: Koeien + melk

Berichtdoor Marcel V » wo nov 06, 2013 00:36

Wat vind je nu dan?
als ik het niet meer weet , kun je het altijd nog aan joost vragen
Marcel V

Berichtdoor Corjan » wo nov 06, 2013 02:06

Tis een beetje onmacht als je je verlaagt in dat taal gebruik :wink: En je berijkt er ook nog eens nix mee :wink:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Vorige

Keer terug naar Vraag & antwoord