Over meer leden en on topic blijven.

Plaats hier vragen, suggesties, bugs en opmerkingen m.b.t. het forum.

Moderator: Moderators

Re: Over meer leden en on topic blijven.

Berichtdoor hanskoeienliefhebber » zo nov 03, 2013 11:22

http://www.brusorchards.com/

Staat wel in ledenlijst Hans W Brus
A woman needs a man like a fish needs a bicycle
hanskoeienliefhebber

Beroep: Dierenarts
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Flyinghollander » zo nov 03, 2013 11:29

maar snap het nog niet of is dit van jaren geleden?
Flyinghollander

Berichtdoor hanskoeienliefhebber » di nov 05, 2013 09:56

Ja, beginperiode VTF.
A woman needs a man like a fish needs a bicycle
hanskoeienliefhebber

Beroep: Dierenarts
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Jozef » di nov 05, 2013 11:54

Ja, nee Luc, toen jij hier nog moderator was, was de stemming inderdaad veel beter :roll: Destijds bleven er ook wel mensen weg door jouw gedrag....
Heb weinig last van Hans. Vind het altijd wel mooi om te zien hoe sommige mensen zich zo gemakkelijk laten opnaaien :mrgreen:
Jozef

Beroep: Veehouder
Interesses: Melkveehouderij

Berichtdoor Henk » di nov 05, 2013 11:58

Jozef schreef:Ja, nee Luc, toen jij hier nog moderator was, was de stemming inderdaad veel beter :roll: Destijds bleven er ook wel mensen weg door jouw gedrag....
Heb weinig last van Hans. Vind het altijd wel mooi om te zien hoe sommige mensen zich zo gemakkelijk laten opnaaien :mrgreen:

Moet ook bekennen dat ik Hans zn schrijfsel tegenwoordig gewoon van mn schouders laat glijen. Meestal lees ik zijn bijdrages met een smile en denk ik goh je hebt vaak een punt maar je brengt het zo Oeffelts...
En dat heeft zo'n jongen toch niet nodig :mrgreen:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Marcel V » di nov 05, 2013 20:12

De ene kan er nu eenmaal beter tegen dan de ander maar dat vind ik geen excuus om je onbehoorlijk te gedragen . Als iemand in een dagelijks gesprek zich zoals Hans uitdrukt spreek ik hem daar ook op aan. Bovendien gaat het van kwaad tot erger, het moet heel normaal zijn om je ook op een forum met normaal taalgebruik uit te drukken. Je mag best direct zijn maar beledigen of kleineren is nergens voor nodig en zorgt ervoor dat mensen die dit niet van zich af laten glijden wegblijven. Dat versmalt de discussie en binnen de kortste keren zit er een klein kliekje op het forum dat alleen zijn eigen frustraties op het forum neertikt en niemand meer die het leest....
als ik het niet meer weet , kun je het altijd nog aan joost vragen
Marcel V

Beroep: Melkveehouder

Berichtdoor MelkboerLuc » di nov 05, 2013 23:02

Marcel V schreef:De ene kan er nu eenmaal beter tegen dan de ander maar dat vind ik geen excuus om je onbehoorlijk te gedragen . Als iemand in een dagelijks gesprek zich zoals Hans uitdrukt spreek ik hem daar ook op aan. Bovendien gaat het van kwaad tot erger, het moet heel normaal zijn om je ook op een forum met normaal taalgebruik uit te drukken. Je mag best direct zijn maar beledigen of kleineren is nergens voor nodig en zorgt ervoor dat mensen die dit niet van zich af laten glijden wegblijven. Dat versmalt de discussie en binnen de kortste keren zit er een klein kliekje op het forum dat alleen zijn eigen frustraties op het forum neertikt en niemand meer die het leest....

vond ik ook altijd
Freedom of speech: je hebt altijd het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk gelijk had ---> Bedrijf
MelkboerLuc

Interesses: Koeien + melk

Berichtdoor Marcel V » di nov 05, 2013 23:36

Wat vind je nu dan?
als ik het niet meer weet , kun je het altijd nog aan joost vragen
Marcel V

Berichtdoor Corjan » wo nov 06, 2013 01:06

Tis een beetje onmacht als je je verlaagt in dat taal gebruik :wink: En je berijkt er ook nog eens nix mee :wink:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor MelkboerLuc » ma dec 25, 2017 22:50

Robert schreef:viewtopic.php?f=13&t=6467&start=2760 (welke mengvoerwagen)

diarree of (veel) te dunne mest?

hoe is de conditie bij de oud melkse koeien en droogstaande koeien?

Ik snap het even niet.
ik vind het moeilijke onderwerp van Hendrik best wel interessant en zeker voor hemzelf wel nuttig en het verdient respect op de manier waar hij hiermee naar buiten komt. Daar niet van.
maar waarom moet dit pagina-lang verder gezet worden in het meng-topic?
is er dan niemand met verstand die een ander topic kan vinden waar dit wel tot zijn recht komt ????
Zelfs zodanig dat iemand met soortgelijke problemen daar een mogelijk antwoord kan vinden op zijn vragen.
Dat is toch best wel nuttig voor velen?

het is m i zelfs grove fout van iemand die zich moderator van dit VTF noemt om de discussie hier verder te zetten en aan te moedigen.

Is dat nu zo verkeerd om te wensen dat je in het mengtopic leest over het mengen en in het gezondheidstopic over gezondheid?

Is het zo verkeerd om van de hulpvaardige antwoorders enig zelfregulerend niveau te wensen over hoever je uitwijdt in een verkeerd topic. En bij een misstap met een simpel linkje te verplaatsen ?

Indien de redactie en moderatoren en sponsors Veeteelt dit okee vinden, waar blijft dan jullie trots voor het product dat jullie onder jullie hoede hebben ??

getekend: Luc, een aandachtige lezer VeeTeeltForum die zijn tijd graag nuttig gebruikt om reacties in het juiste topic te lezen.
Freedom of speech: je hebt altijd het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk gelijk had ---> Bedrijf
MelkboerLuc

Berichtdoor Robert » di dec 26, 2017 09:16

MelkboerLuc schreef: Ik snap het even niet.

Geeft niet
Jaren geleden, in goed overleg, is er besloten niet meer te hameren op 'on topic'
Robert

Berichtdoor MelkboerLuc » di jan 23, 2018 23:31

Wij zijn hier samen om door mededelingen en discussies van elkaar te leren. Ja toch?

Ik heb wat zitten lezen in het VeeteeltForum en vind dat er de laatste dagen dringend een nuttige actie mocht gebeurd zijn door moderators.
Los van het feit wie er gelijk heeft en wie het meest met modder zou mogen gooien

Als de (alle) moderators vinden dat ze bangelijk in hun broek moeten schijten om iemand terecht te wijzen die het forum vervuilt moeten ze hun moderator-hoed maar aan de haak hangen.

Oja, de discussie zal vandaag wel wat afvlakken maar morgen laait het weer op.

Zonde jammer voor de nuttige tijd en het gemoed van de vele leden.

Een vuilbak voor de tientallen keer meer "gasten" die vrijelijk kunnen meelezen en hopen hier nuttige info te vinden.

Een schandvlek voor de sponsor (waar ik een beetje cooperatief help aan meebetalen).
MelkboerLuc

Berichtdoor kobonde » wo jan 24, 2018 08:09

Hej, Luc Ik kan mij samen met jouw verbazen over het taalgebruik van bepaalde mensen tegen over elkaar, In mijn ben je op een forum om te leren van anderen, en van ervaringen van anderen te leren. Sommigen mensen lijken het als missie te hebben hun mening aan andren opte dringen en geen interesse te hebben voor de mening van anderen. Daarnaast denk in dat Vlamingen beleefder en minder direkt zijn dan Nederlanders en sommigen nederlanders het blijkbaar normaal vinden om op manier met elkaar om te gaan die jouw stoort. Daarnaast is men in NL enorm gefrusteerd over het hele fosfaat gedoe, en lopen de emoties hoog op al is dat geen exuus voor het taalgebruik dat sommigen gebruiken.
kobonde

Interesses: Vrouwen en koeien

Berichtdoor kobonde » wo jan 24, 2018 08:10

Hej, Luc Ik kan mij samen met jouw verbazen over het taalgebruik van bepaalde mensen tegen over elkaar, In mijn ogen ben je op een forum om te leren van anderen, en van ervaringen van anderen te leren. Sommigen mensen lijken het als missie te hebben hun mening aan andren opte dringen en geen interesse te hebben voor de mening van anderen. Daarnaast denk in dat Vlamingen beleefder en minder direkt zijn dan Nederlanders en sommigen nederlanders het blijkbaar normaal vinden om op manier met elkaar om te gaan die jouw stoort. Daarnaast is men in NL enorm gefrusteerd over het hele fosfaat gedoe, en lopen de emoties hoog op al is dat geen exuus voor het taalgebruik dat sommigen gebruiken.
kobonde

Interesses: Vrouwen en koeien

Berichtdoor Corjan » do jan 25, 2018 15:22

Mooi gezegd kobonde (y)
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

VorigeVolgende

Keer terug naar Vraag & antwoord