Hoe zoek ik woonruimte op het platteland

Plaats hier vragen, suggesties, bugs en opmerkingen m.b.t. het forum.

Moderator: Moderators

Hoe zoek ik woonruimte op het platteland

Berichtdoor ted schilder » do jul 30, 2015 21:28

Voor een goede kennis van mij plaats ik onderstaande bericht. Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit bericht te plaatsen. Als iemand mij advies kan geven waar dit bericht het beste geplaatst kan worden, hoor ik het graag.

Ik ben Charlotte. Ik ben gek op het boerenleven. Ik verzorg nu paarden, honden en katten. Voor mijn beroep werk ik in de varkenshouderij. In het verleden heb ik met koeien gewerkt. Voor het verzorgen van koeien en varkens heb ik een diploma. Waar ik nu woon heb ik te weinig ruimte voor mijn dieren. Ik zoek een plek waar ik kan leven met mijn vier paarden en drie katten. Een moestuintje erbij om wat te tuinieren is een wens van mij. Ik zoek woonruimte voor mij en mijn dieren op het platteland (boerderijtje of een deel ervan) Ik ben niet te beroerd om mensen te helpen bij hun boerenleven, bijvoorbeeld een boeren echtpaar op leeftijd die wat hulp kan gebruiken, vindt in mij een prima boerin. Mijn voorkeur gaat uit naar Drenthe, Groningen of net over de grens in Duitsland.
ted schilder

Re: Hoe zoek ik woonruimte op het platteland

Berichtdoor G.U. » do jul 30, 2015 21:57

Misschien eens ff een makelaar vragen? In NO Groningen staan genoeg te koop dacht ik :mrgreen:
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Re: Hoe zoek ik woonruimte op het platteland

Berichtdoor bertus » zo aug 02, 2015 13:32

of een vrijgezellige boer waar ze bij in kan trekken.
vake bin ie te bange.
bertus

Beroep: veehouder

Keer terug naar Vraag & antwoord