stagebedrijf gezocht voor 2 maanden interne stage buiten NL

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met fokkerij.

Moderator: Moderators

stagebedrijf gezocht voor 2 maanden interne stage buiten NL

Berichtdoor woutzor » vr jan 17, 2014 18:21

Hallo Allemaal,

Voor mijn studie veehouderij MBO-niveau 4, moeten wij dit jaar 2 maanden op 'buitenland stage'.
Nu zou ik deze stage graag op een zoogkoeien bedrijf willen doen, en dan graag op een bedrijf waar gefokt word met BWB, het liefst dan ook nog een bedrijf dat zich bezighoud met het natuurlijk afkalven van deze dieren, maar dat is een pre en geen must.
Het betreft een interne stage van 8 weken lang die begint op 12 mei. Het bedrijf moet er dan dus wel fulltime mee bezig zijn.

Nu is mijn vraag aan iedereen op dit forum:
Zijn er mensen op dit forum die zelf over een bedrijf beschikken van dergelijke omvang en die bereid zijn een stageer te ontvangen?
Of zijn er mensen op dit forum die weer anderen kennen die hier misschien bereid voor zijn?

Zelf woon ik in Hengelo (Overijsel),het moet dus een bedrijf buiten Nederland zijn.

De informatie die ik hierboven heb gegeven is misschien niet heel erg veel, maar dit zijn de belangrijkste punten waar het in eerste instantie omgaat. Mochten er mensen interesse/suggesties hebben dan hoor ik dat heel graag. reageren mag hieronder, maar natuurlijk ook via een persoonlijk bericht zodat ik daarna persoonlijk contact kan opnemen en verdere details kan toelichten.

Alvast bedankt,

Vriendelijke groet, Wouter
woutzor

Keer terug naar Vleesveefokkerij