5 rieten zijn laatst afgeleverd, Waarom? Lijkt een interessante stier te worden, komt uit topfamilie, en met niet alledaagse afstamming voor onze veestapel.
Freedom of speech: je hebt altijd het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk gelijk had onze verse nagelnieuwe website ---> Bedrijf
mijn Baxter is nog een pink, van net iets meer dan een jaar. Maar tot nu toe heel veelbelovend. Over de gehalten maak ik me niet zo druk. Het is vooral een kwestie van voeren. En verder als ze maar genoeg liters melk geeft met voldoende kg's vet en eiwit.
Zo verkeerd is Baxter niet. Zeker in vergelijking met zijn vader Blitz. Cricket voegt een beetje toe. Dus dan zit je weer rond de nul... Tja en waarom Cricket. Weer O-man bloed....is er genoeg van....dan maar vooral voor zijn afkomst....
de helft komt van de vader, de andere helft van de moeder....en dan heeft het nog steeds maar amper invloed, vergelijken bij de invloed van voeding. En zet er dan ook nog voldoende liters melk bij, dan heb je toch hele leuke kg's vet en eiwit....
Ik ga Cricket niet veel gebruiken, maar dat komt omdat ik geen liefhebber ben van O-man bloed