phpBB3 StylesPlantillas Web

[NL 298541634] - Fortune

Geef hier uw ervaringen met stieren uit de Internationale Fokkerijgids.

Re: [NL 298541634] - Fortune

Berichtdoor Henk V » 05 maart 2010 16:25

Ziet er goed uit die melk en exterieur voor vaarzen maar die gehaltes zijn echt dramatisch :shock: Hoeveel generaties bejje dan al nie negatief ant fokken :?:
Hot
Henk V

Beroep: Bandekeiler
Interesses: Uiers

Berichtdoor gabbertien » 05 maart 2010 23:53

Robert schreef:Vandaag ook nog een (y) gezien.
Gisteren in de stal von meiner bruder ook nog twee fortunes gezien. Mooie lange en harde dieren met beste uiers.
De gehalten ook niet super maar niet zo als bij Ivo. Vandaag twee inspekteurs gesproken. Die waren ook goed tevreden over deze dochters. De goede kenmerken al genoemd. Het minste onderdeel waren de benen.
Wel verwonderlijk dat de LVD zo dramatisch is. Ik ben er nog niet achter waarom.

niet? ik had 3 vaarzen aan de melk (had !) .. ik wilde ze graag drachtig hebben.. ze dachten er zelf anders over. dus ze zijn alledrie al weer weg: conclusie vruchtbaarheid
gabbertien

Beroep: student

Berichtdoor M H » 09 maart 2010 21:47

had er 4, 1tje aan de buurman verkocht, 1 van de beste bij hem, ik vond deze een beetje lomp groot voor mijn stalletje uit 1979.
zelf dus nog 3, waarvan nu 2 tweedekalfs, allebei voor de derde keer in 1x drachtig, 1 vaars, deze is wel een beetje moeilijk drachtig te krijgen, lukt uiteindelijk wel, en word dus ook een mooie schot. is nl erg groot, en akelig mak.
LW 100 gemiddeld, zijn wel erg gave koeien, droog beenwerk, mooie uiers, voldoende maat. en wat mij opvalt is dat de conditie ook goed is, en het haar erg fijn is, lijkt wel yersey
M H

Beroep: vertegenwoordiger/veehouder

Vorige

Keer terug naar Fokstieren