Moderator: Moderators

slender schreef:dit was ons eerste sunflower kalfje
hij is mooi aan de maat misschien eigenlijk wel een beetje groot voor uit een vaars maar zit heel mooi in elkaar alleen de eerste dag wou die nie zo drinken komt denk ik omdat ie onder de vaars gedronken heeft.
maar er komen hier nog een stuk of 4 sunflowers aan 2 nog uit talents en 2 uit dominators.
we zullen zien wat het over 2 jaar word maar deze ziet er goed uit in ieder geval
JA schreef:vk: grandnix X louson X novalis X Delta Boy Idaard X Tops A Ch Lindy Magic
koop je zelf niet meer van die rotzooi als grandprix, brengt zo´n aangekochten weer een vktje

gabbertien schreef:JA schreef:vk: grandnix X louson X novalis X Delta Boy Idaard X Tops A Ch Lindy Magic
koop je zelf niet meer van die rotzooi als grandprix, brengt zo´n aangekochten weer een vktje
wat je zegt.. zoiezo de combinatie gp x louson x novalis lijkt me niks.. (afgezien van het eiwit)
JA schreef:gabbertien schreef:JA schreef:vk: grandnix X louson X novalis X Delta Boy Idaard X Tops A Ch Lindy Magic
wat je zegt.. zoiezo de combinatie gp x louson x novalis lijkt me niks.. (afgezien van het eiwit)
de louson valt me niks tegen, heel gemiddeld beestje, de novalis is een beste koe met 70.000 ltr op de teller(hebben we allebei aangekocht een maand terug)

Keer terug naar Koe en fokkerij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast