Moderator: Moderators
Sander schreef:Bram schreef: Wel een 3tal Kian-vaarzen aan de melk, valt me nog niet helemaal mee![]()
wat valt er niet aan mee?
Hans kom der maar alvast in, om het weer recht te l*llen

eiwit
Bram schreef:Sander schreef:Bram schreef: Wel een 3tal Kian-vaarzen aan de melk, valt me nog niet helemaal mee![]()
wat valt er niet aan mee?
Hans kom der maar alvast in, om het weer recht te l*llen
Vind de kruizen veel te smal, en daardoor 'geknepen' achteruiers... Meeste komen toch uit wat bredere koeien, maar zijn stuk voor stuk een heel stuk smaller van achteren. Productie valt ook nog niet mee, maar zijn nog niet lang in lactatie dus ga daar nog geen conclusie aan verbinden. Vruchtbaarheid tot nu toe geen klagen, afkalfgemak 2x vanzelf en 2x normale trekkracht. Zaterdag nr. 4 gekalfd, van een dood rood Classic-vkandere kalfjes wel levend... Een rode Classic-vk, een zwarte Dominator-vk en een rode Gjalt-sk
Bram schreef: Wel een 3tal Kian-vaarzen aan de melk, valt me nog niet helemaal mee![]()
Vind de kruizen veel te smal, en daardoor 'geknepen' achteruiers... Meeste komen toch uit wat bredere koeien, maar zijn stuk voor stuk een heel stuk smaller van achteren. Productie valt ook nog niet mee, maar zijn nog niet lang in lactatie dus ga daar nog geen conclusie aan verbinden. Vruchtbaarheid tot nu toe geen klagen, afkalfgemak 2x vanzelf en 2x normale trekkracht. Zaterdag nr. 4 gekalfd, van een dood rood Classic-vkandere kalfjes wel levend... Een rode Classic-vk, een zwarte Dominator-vk en een rode Gjalt-sk

of kan men hem beter niet bestellen
Ivo. schreef:wws heeft een nieuwe rc stier: Hvezda rc : sept. storm x durham x jolt x blackstar Wat vinden we hier van? goeie aanvulling voor het hedendaagse roodbontof kan men hem beter niet bestellen
![]()

Robert schreef:Wat een verhaal weer Hans.![]()
Lees de reactie van Bram nog een keer....... Laat vervolgens het Calimero gedrag achterwege.
Jou geluk hangt toch niet af van andermans keuzes..
![]()
Als ik het lees dan vind Bram de de kruisbreedte vererving van Kian erg sterk. De kruizen zijn smaller dan gehoopt.Bram schreef: Wel een 3tal Kian-vaarzen aan de melk, valt me nog niet helemaal mee![]()
Keer terug naar Koe en fokkerij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten