Moderator: Moderators

Hans van Bergen schreef:
Ik kom hier toch nog weer ff op trug. Kwas onder het melken eik nog pissig om dat gezeik over KIAN. Wat je opt vtf goed kunt merken is dat je dus verschillende soorten deelnemers hebt. Studenten met nog een dikke beurs en bijbaantje. Dan de maatschappers met een bijbaantje. 2 groepen met geld zat een geen economische binding. Dan tuuk de wegkopelingen.Een grote groep op vtf. Dan de geexporteerde boeren die int buutnland rendement en inkomen maken alleen maar door het personeel geen verzekering en pensioen en passend salaris te bieden. En daar sta ik, als minderheid die zijn geld uit uiers van koeien moet toveren dan tegenover![]()
Ben geen student
heb geen bijbaantje
nooit weggekocht
en ok geen personeel die ik af kan zetten

Ik weet hoe hans zich voeltBen geen student
heb geen bijbaantje
nooit weggekocht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

, mag zelf de kalverhokken uitmesten
maar voel me echt niet zielig of zo 
en dan doet geld niet terzake 
er zijn hier mooie tokotjes te koop voor niet te gek en dan kan je dat zelf is ff uitproberen om je medewerkers als slaven te behandelen Hans van Bergen schreef:Dan de geexporteerde boeren die int buutnland rendement en inkomen maken alleen maar door het personeel geen verzekering en pensioen en passend salaris te bieden. En daar sta ik, als minderheid die zijn geld uit uiers van koeien moet toveren dan tegenover![]()

Henk V schreef:Voor degene die koe en fokkerij niet lezen wou ik ze dit toch nie onthouden
Hans van Bergen schreef:
Ik kom hier toch nog weer ff op trug. Kwas onder het melken eik nog pissig om dat gezeik over KIAN. Wat je opt vtf goed kunt merken is dat je dus verschillende soorten deelnemers hebt. Studenten met nog een dikke beurs en bijbaantje. Dan de maatschappers met een bijbaantje. 2 groepen met geld zat een geen economische binding. Dan tuuk de wegkopelingen.Een grote groep op vtf. Dan de geexporteerde boeren die int buutnland rendement en inkomen maken alleen maar door het personeel geen verzekering en pensioen en passend salaris te bieden. En daar sta ik, als minderheid die zijn geld uit uiers van koeien moet toveren dan tegenover![]()
Ik weet hoe hans zich voeltBen geen student
heb geen bijbaantje
nooit weggekocht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Pieter Assen schreef:Hans het gras is altijd groener aan de andere kant van het draad.
guus j schreef:Pieter Assen schreef:Hans het gras is altijd groener aan de andere kant van het draad.
heeft onze buurman 't ook altijd over![]()
werkman schreef:guus j schreef:Pieter Assen schreef:Hans het gras is altijd groener aan de andere kant van het draad.
heeft onze buurman 't ook altijd over![]()
Dat het bij hem veeeuul groener is of wa?![]()
![]()
http://www.boerderij.nl/1097343/Rundveehouderij/foto-rundveehouderij/Op-pad-met-een-35-tonner.htmmelkchauffeur schreef:Naja, dit is waarschijnlijk iets meer realiteit dan de gebruikelijke persfoto's van een blinkend schone RMO die op een oneindige betonnen vlakte bij een perfecte stal melk staat te laden. Tenminste, ik kan me eigenlijk hooguit zelden vinden in dat soort schone-schijn-plaatjes.

Koeienboer Jannes schreef:http://www.boerderij.nl/1097343/Rundveehouderij/foto-rundveehouderij/Op-pad-met-een-35-tonner.htmmelkchauffeur schreef:Naja, dit is waarschijnlijk iets meer realiteit dan de gebruikelijke persfoto's van een blinkend schone RMO die op een oneindige betonnen vlakte bij een perfecte stal melk staat te laden. Tenminste, ik kan me eigenlijk hooguit zelden vinden in dat soort schone-schijn-plaatjes.
'k snap nie wat die sjoof in de melkput heeft te zoeken, hij zal je maar van 't melktrapje roetsen...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten