Vakbladen (deel 3)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Vakbladen (deel 3)

Berichtdoor teuntje93 » di maart 21, 2017 19:03

Troost schreef:Ja zeker gelezen. Een voormalig topmelker van Nederland kwam het knipsel zelfs even brengen, omdat hij meer verstand heeft van melken dan van fotograferen :mrgreen: (y) . Leuke reportage met mooie foto's, maar miste drie letters in het verhaal: aAa.

:mrgreen: (y)

ja staat niks over in maar mag zker genoemd worden. Vroeger geprobeerd om zelf wat paringen te maken maar was daar niet tevreden over. Teveel tegenvallers en veel te extreme koeien. Nu al een jaar of 5 aAa en tot op de dag van vandaag nog geen spijt van gehad :wink:
we doen zomaar iets...
teuntje93

Berichtdoor teuntje93 » di maart 21, 2017 19:21

oja productie van de sunflower waarvan foto rechtsboven in het artikel stond, vsp op 305 dgn: 11739 4.47 3.64
nu na 167 dgn in lactatie nog 3.2 kg vet en eiwit dagelijks (y) (y)
we doen zomaar iets...
teuntje93

Berichtdoor teuntje93 » di maart 21, 2017 19:22

Robert schreef:nog meer mensen 't gelezen ? :oops:

:yes: vandaag ook de papieren versie gelezen. Ik vond het vooral knap dat je zo veel onthouden hebt van mijn geleuter. En een erg mooi verhaal van gemaakt hebt gekregen. Erg knap :yes: :yes:
we doen zomaar iets...
teuntje93

Berichtdoor Henk » di maart 21, 2017 19:51

"Geen grote trekkers aanwezig op het bedrijf" schrijven ze... 8)
Heeft ie niet goed gekeken lijkt me :wink:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor pieterv » di maart 21, 2017 21:17

Henk schreef:"Geen grote trekkers aanwezig op het bedrijf" schrijven ze... 8)
Heeft ie niet goed gekeken lijkt me :wink:

Da had ik ook al gedacht. :lol: 8) :mrgreen:
Staat toch wel een hele grote groene joekel. :wink:
Zelfkennis; het begin van alle wijsheid...
pieterv

Beroep: veehouder
Interesses: alles met landbouw en koeien en varkens

Berichtdoor Robert » di maart 21, 2017 21:35

ze, ben ik dus :oops:
Bij m'n bezoek,eind juni, heb ik geen grote groene joekels gezien.
Nu heb ik ook een allergie voor alles wat blinkt en een motor heeft dus dat sla ik over. 8)

volgens mij staat 't nog niet digitaal
Robert

Berichtdoor teuntje93 » di maart 21, 2017 21:52

volgens mij lag ie eind juni ook in tienduizend stukjes uit elkaar dus toen was er weinig groots aan. Laatste weken begin je pas terug te zien dat het ooit een trekker geweest is :yes:
we doen zomaar iets...
teuntje93

Berichtdoor king » di maart 21, 2017 22:24

Hans van Bergen schreef: Nogmaals leuke repo vooral speciaal omdat je een dergelijk artikel in geen enkel ander blad meer kunt lezen. Immers Boerderij issut enige onafhankelijke blad.

Zeker een leuke repo, had em al ergens voorbij zien komen op een foto, Facebook??
Maarre, als je de rest maar vaak genoeg herhaalt, ga je het zelf nog geloven ook.
Maar onafhankelijk of niet, tis gewoon een schandalig duur blad, dat stijf staat van de advertenties.
En volgens mij moeten ze daar al bijna van rond kunnen komen en dus dat blaadje voor een schappelijke prijs aan kunnen bieden :idea:
Maar dat zal ik ook wel weer allemaal verkeerd zien :roll: , komt nog bij dat t blad in mijn ogen nx toevoegt aan alle andere bladen/ internet/forum, waar je ook alle informatie kunt verkrijgen die je hebben wilt.
Drom hier geen boerenlibelle meer :no:
You can blow out a candle
But you can't blow out a fire
king

Interesses: fokkerij,sport,muziek

Berichtdoor Hans van Bergen » wo maart 22, 2017 10:13

Dat zie je inderdaad helemaal verkeerd. Met bladen maken wordt heel weinig verdiend. Deze repo had ook wel in Melkvee Magazine kunnen staan. Daarin staat alleen de mening van Gerard. Crv wordt daar alleen maar afgekraakt. Informatie op internet :lol: :lol: Ja sure. Is nogal een verschil tussen gecheqte informatie compact aangeboden of eindeloos rechtdoor zeveren/Gerard/Campina blaaike nabrabbalen op een forum :idea: Zo beweerde jij dat 75 punten vaarzen net zo lang meergaan als 85 p en das feitelijk onjuist :idea:
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor G.U. » wo maart 22, 2017 11:54

Hans van Bergen schreef:Dat zie je inderdaad helemaal verkeerd. Met bladen maken wordt heel weinig verdiend. Deze repo had ook wel in Melkvee Magazine kunnen staan. Daarin staat alleen de mening van Gerard. Crv wordt daar alleen maar afgekraakt. Informatie op internet :lol: :lol: Ja sure. Is nogal een verschil tussen gecheqte informatie compact aangeboden of eindeloos rechtdoor zeveren/Gerard/Campina blaaike nabrabbalen op een forum :idea: Zo beweerde jij dat 75 punten vaarzen net zo lang meergaan als 85 p en das feitelijk onjuist :idea:

ik denk niet dat de crossies van king 85AV krijgen en ik denk niet of ze daar minder lang om mee zullen gaan. Het hf puntensysteem heeft zo zijn gebreken
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor Sander » wo maart 22, 2017 12:44

Hans van Bergen schreef:Dat zie je inderdaad helemaal verkeerd. Met bladen maken wordt heel weinig verdiend. Deze repo had ook wel in Melkvee Magazine kunnen staan. Daarin staat alleen de mening van Gerard. Crv wordt daar alleen maar afgekraakt. Informatie op internet :lol: :lol: Ja sure. Is nogal een verschil tussen gecheqte informatie compact aangeboden of eindeloos rechtdoor zeveren/Gerard/Campina blaaike nabrabbalen op een forum :idea: Zo beweerde jij dat 75 punten vaarzen net zo lang meergaan als 85 p en das feitelijk onjuist :idea:

gelukkig kraam jij nooit onzin uit. of moet ik nog ff wat citeren van jou rondom verkiezingen?
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor sivert » wo maart 22, 2017 12:48

Sander schreef:

gelukkig kraam jij nooit onzin uit. of moet ik nog ff wat citeren van jou rondom verkiezingen?

Kom niet aan de werkgever van Hans ! :P
sivert

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor Hans van Bergen » wo maart 22, 2017 18:03

Op drachtgever. Op dit forum komen 10-20 mensen. Toen ik binnengehaald werd bij Boerderij hadden ze iets van 45.000 abonnees en 300.000 lezers. Goed dat zal nu wel minder zijn 8) . Laats was Marijn Dekker hier voorn lezing. (Rabo topman) Die had op zijn sheeds alleen maar afbeeldingen uit de Boerderij :idea: Dus die haalt daar zijn nieuws en informatie.
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor king » wo maart 22, 2017 20:51

zoals ik al zei, als je het zelf maar vaak genoeg herhaalt, ga je het zelf nog geloven ook
En wij van wc eend adviseren......

En voor de rest, heb je weer eens erg slecht gelezen (n) en verdraaid teksten van anderen (n)

G.U. schreef:ik denk niet dat de crossies van king 85AV krijgen en ik denk niet of ze daar minder lang om mee zullen gaan. Het hf puntensysteem heeft zo zijn gebreken

Wil nog wel een stappie verder gaan, t rammelt aan alle kanten (n)
You can blow out a candle
But you can't blow out a fire
king

Interesses: fokkerij,sport,muziek

Berichtdoor Corjan » do maart 23, 2017 01:48

Hans van Bergen schreef: Toen ik binnengehaald werd bij Boerderij hadden ze iets van 45.000 abonnees en 300.000 lezers. Goed dat zal nu wel minder zijn 8)

:shock: Ai hadden ze jou beter niet binnen kunnen halen :!: :mrgreen:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

VorigeVolgende

Keer terug naar Community