Moderator: Moderators
wijnbergen schreef:hoorde gister 1 met de nieuwe heatime een ins % van 90% en een reproeffectiviteit van 0,4![]()
Nix schreef:SensOor is volgens mij prijzig en je heb 1 ander oormerk nodig. Je kan een prijs opvragen
inseminatieservice schreef:wijnbergen schreef:hoorde gister 1 met de nieuwe heatime een ins % van 90% en een reproeffectiviteit van 0,4![]()
Dat is goed mogelijk in de laatste periode waar nog geen terugkomers zijn geweest en meestal op bedrijven met een niet te groot aantal koeien omdat dan elke koe een groot aandeel heeft.
Hookwood Holsteins schreef:http://www.melkvee.nl/m/fokkerij/nieuws/10635/meest-vergaande-ontzorging-met-rms-inseminatiemethode/
Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk
Henk schreef:365 dagen in het jaar al die bedrijven af rijdenWat als - ik zeg es iets heel geks - je ziek bent of een been breekt
Of op vakantie wilFamiliebezoek
Kerstmis
Effe vtf-en
![]()
Henk schreef:365 dagen in het jaar al die bedrijven af rijdenWat als - ik zeg es iets heel geks - je ziek bent of een been breekt
Of op vakantie wilFamiliebezoek
Kerstmis
Effe vtf-en
![]()
BsK schreef:Normaal rij ik 11 dagen en dan 3 dgn een aflosser die het aflezen van de tailpaint ook kent idem voor vakantie of ziekte.
Keer terug naar Koe en gezondheid
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten