Actualiteiten (deel 5)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Actualiteiten (deel 5)

Berichtdoor G.U. » do okt 12, 2017 21:54

jvt schreef:kosten baten analyse: indien doodstraf schijnbaar not done is hier, kies ik toch voor goedkope oplossing: castratie direct na veroordeling. Indien dit ook not done zou zijn: tussen de zwaarste criminelen van nederland opsluiten en even een tatoeage geven dat t een verkrachter is; lost eea ook vanzelf wel op.

(y)
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor Sander » do okt 12, 2017 22:41

hoorde net nog iemand op tv zeggen dat zoiets een duivels dilemma is. :? gewoon nooit vrij laten, lijkt me niet zo heel moeilijk.
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Sander » do okt 12, 2017 22:43

opelmanta schreef:je durft nog geen konijn te slachten man.

heb er geen ervaring mee maar denk niet dat ik bar veel problemen zou hebben om deze kerel uit ons lijden te verlossen.
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Hans van Bergen » vr okt 13, 2017 11:06

Vroeger als loonwerkers employee kwamen we ook bij een klant die hetzelfde hebben meegemaakt. Dochter ging op de fiets naar de kermis dorpje verderop want immers daar kwam Luv of de Dolly Dots oid. Op de fiets terug is ze verkracht en vermoord. later werd ze teruggevonden op de vuilnisbelt. Als ik het me goed herinner kwam de creep uit regio Rotterdam oid en had de trein genomen naar station Vierlingsbeek omdat hij veronderstelde dat op een dergelijk optreden wel jonge meiden op af zouden komen. Door toevalligheden en veel media aandacht is de zaak toch nog opgelosd. De pijn is onpeilbaar diep getuige ook dat iedere keer maar weer ook jaren later de ouders het verhaal weer vertellen tegen iedereen. Wat me wel altijd opvalt in deze verhalen, die we tuuk van Peter R ook vele gehoord hebben is vrouw, meestal meisje fietst alleen savonds. Dit type creeps zijn er nou eenmaal en handel daar dan ook naar en haal het vrouwvolk op as je achteraf woont.
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor boer pieter » vr okt 13, 2017 12:48

is natuurlijk de omgekeerde wereld maar het is wel zo ,je wilt niet weten hoeveel kilometers wij hebben gereden om onze dochters op te halen :yes: maar ben blij dat ze allemaal zelf een autotje hebben :yes:
boer pieter

Interesses: vee houderij

Berichtdoor Hans van Bergen » vr okt 13, 2017 14:10

Verder issut natuurlijk opvallend om te weten dat deze moordenaar nu maar toen al meervoudig verkrachter, geweldadig overvaller, mishandelaar, cokesnuiver los rondloopt terwijl er 3 loonwerkers en 2 veeboeren vastzitten en stevig verhoord worden omdat er 2 mestmonsters ondeugdelijk zouden zijn bevonden. :yes: En dan moet je je ook nog realiseren dat veel boeren op de sociale media hebben laten weten dat get een goede zaak is (y) Zover zijn we onderweg :idea:
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor hendrik83 » vr okt 13, 2017 14:13

Hans van Bergen schreef:Verder issut natuurlijk opvallend om te weten dat deze moordenaar nu maar toen al meervoudig verkrachter, geweldadig overvaller, mishandelaar, cokesnuiver los rondloopt terwijl er 3 loonwerkers en 2 veeboeren vastzitten en stevig verhoord worden omdat er 2 mestmonsters ondeugdelijk zouden zijn bevonden. :yes: En dan moet je je ook nog realiseren dat veel boeren op de sociale media hebben laten weten dat get een goede zaak is (y) Zover zijn we onderweg :idea:

Hey je moet wel prioriteiten stellen natuurlijk
hendrik83

Beroep: werkverschaffer voor een leger ambtenaren

Berichtdoor Corjan » vr okt 13, 2017 15:12

opelmanta schreef:
Corjan schreef:Als je door een roos stop ligt rijd
Wat are jij now weer talking aboet?
Kijk even naar de cijfers. Als Flying Hollander zijn 1.300 TBS'ers Roderick zijn 200.000 euro per jaar kosten dan is dat 260.000.000. Zegge een kwart miljard, das wat anders dan 7 miljard.
Als de behandeling in 4 van de 5 gevallen succesvol is, dan is er maar 50 miljoen niet goed besteed. Dat is veel minder dan dat er geld niet goed wordt besteed aan weidepremie. Kun je na gaan hoeveel medicijnen je daar voor had kunnen kopen.

Dus je laat 5 moordenaars vrij zodat er 1tje weer een moord kan begaan :?: :shock: ........Goed bezig ja (n) Alle 5 gewoon lekker laten zitten :!:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor opelmanta » vr okt 13, 2017 15:31

Nee hoor. Ik heb alleen van 7 miljard 50 miljoen gemaakt.
ze heb't de kakket niet voor mekaar op't fabriek, en zo ist.
opelmanta

Berichtdoor opelmanta » vr okt 13, 2017 15:43

Maar, eh wat doen jullie daar in Canada als je zo law and order bent? Door de zachte Canadese wetgeving kan het maar zo zijn dat jullie moordverdachten niet aan ons willen uitleveren.
Wij hebben hier de prachtige levenslange opsluiting. Jullie Canadezen kunnen na 15 jaar levenslang vrijkomen bij goed gedrag.
opelmanta

Berichtdoor Flyinghollander » vr okt 13, 2017 22:39

opelmanta schreef:Nee hoor. Ik heb alleen van 7 miljard 50 miljoen gemaakt.

Je mist nog steeds een 0. Wat heb jij toch met die knuffelaars? Hij heeft er 1 zwanger daar gemaakt, vozen met begeleider en alles wat je meer leest, maar verdient natuurlijk 2e kans, want het is goedkoop :roll:
Flyinghollander

Berichtdoor opelmanta » vr okt 13, 2017 23:49

Het is jouw quote, het zijn jouw cijfers. Je hoeft er verder geen dingen bij te verzinnen.
opelmanta

Berichtdoor opelmanta » vr okt 13, 2017 23:52

Eigenlijk is dat helemaal niet zo netjes om dingen te verzinnen die ik zou kunnen denken.
opelmanta

Berichtdoor Flyinghollander » za okt 14, 2017 07:09

opelmanta schreef:Doe ik het zelfde grapje met jou cijfers.
738 x 365 = 269.370 per TBS'er per jaar

270.000 x 1.300 TBS'ers = 351.000.000 euro per jaar

Ik vond het ook een rare link naar die arme Building Solutions. Die kunnen er ook niets aan doen.

Zucht waar is de 50 miljoen? 1/7 deel. Ach bij verzinnen, jou vraag c, wat had dat voor nut :?: :wink:
Flyinghollander

Berichtdoor opelmanta » za okt 14, 2017 07:29

Flyinghollander schreef:dan zou mijn beslissing zijn bij absoluut geen kans of verbetering, (men hoopt maar het gaat vaak en dus veel fout) genezing om deze lieden een plaats te geven in de eeuwige jachtvelden.
Daar staat ie. Je wil zelf sorteren op absoluut geen kans, 1 op de 5 lijkt mij redelijk. Dan kun je de jaarkosten delen door 5.
Of je van 250 milj of 350 wil uit gaan maakt niet zoveel uit. Het wordt 50 of 70. Geen 7 miljard.

Het is gewoon een hopeloos verhaal wat je hebt gequoot. De inhoud klopt niet.
opelmanta

VorigeVolgende

Keer terug naar Community