Moderator: Moderators
teuntje93 schreef:Net eens door de MPR aant bladeren geweest. Zie ik dat van de afgeronde lijsten bij de vaarzen een Rex dochter de hoogste lw heeft behaald. Lang leve de genetische vooruitgang![]()
1e rex is ondertussen al weer 2e kalfs en geeft goed gas.Rest staat droog. Zijn wel type koetjes die hier kunnen blijven lopen.
Hans van Bergen schreef:teuntje93 schreef:Net eens door de MPR aant bladeren geweest. Zie ik dat van de afgeronde lijsten bij de vaarzen een Rex dochter de hoogste lw heeft behaald. Lang leve de genetische vooruitgang![]()
1e rex is ondertussen al weer 2e kalfs en geeft goed gas.Rest staat droog. Zijn wel type koetjes die hier kunnen blijven lopen.
Ja dit zijn ook waterdichte zeer nauwkeurig uitgevoerde onderzoeken
Nee universiteiten van Wageningen Maddison kunnen wel inpakken mih den Teuntje ant rekenen.
![]()
Ik neem aan dat Harvard, Princeton enOxford je ook al gevraagd hebben om daar onderzoek te komen doen![]()
Robert schreef:kun je schamper over doen, en een collega toespreken zoals je zelf ook graag hoort.![]()
't doet niets af dat de vaars de hoogste LW heeft bij de afgesloten lijsten.
Dat is hoger dan menig koppel genoot met meer verwachtingen
Robert schreef:Wat is haar lijst dan?
coen dp schreef:hoeveel van die theoretische berekeningen zijn er ook echt in de praktijk getoetst hanszijn daar onderzoeksresultaten van
![]()
stel ik neem een stier van 30 jaar geleden, geef hem een nieuwe naam en test hem op de huidige populatie.
komt de fokwaarde die hij 30 jaar geleden kreeg na alle correcties dan overeen met de fokwaarde die de stier nu zou krijgen?
Hans van Bergen schreef:Robert schreef:kun je schamper over doen, en een collega toespreken zoals je zelf ook graag hoort.![]()
Ja enWat wil je hier mee zeggen
Jij bent toch landbouw ingeneur dus jij weet toch hoe een fatsoenlijk onderzoek eruit ziet en dat dit nergens op slaatSander schreef:Hans van Bergen schreef:Robert schreef:kun je schamper over doen, en een collega toespreken zoals je zelf ook graag hoort.![]()
Ja enWat wil je hier mee zeggen
dat het een waardeloze reactie van je was met je grote waffel.
Keer terug naar Koe en fokkerij
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 10 gasten