NeosporaFreddy schreef:Wat was de oorzaak van de laatste 5 verwerpers bij jou dan?
Heb in het verleden ook onderzoek laten doen, maar nog nooit wat uitgekomen.(gelukkig)
Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk
Moderator: Moderators
NeosporaFreddy schreef:Wat was de oorzaak van de laatste 5 verwerpers bij jou dan?
Heb in het verleden ook onderzoek laten doen, maar nog nooit wat uitgekomen.(gelukkig)
Hookwood Holsteins schreef:NeosporaFreddy schreef:Wat was de oorzaak van de laatste 5 verwerpers bij jou dan?
Hookwood Holsteins schreef:NeosporaFreddy schreef:Wat was de oorzaak van de laatste 5 verwerpers bij jou dan?
Freddy schreef:Hookwood Holsteins schreef:NeosporaFreddy schreef:Wat was de oorzaak van de laatste 5 verwerpers bij jou dan?
Dan heeft onderzoek doen inderdaad zin.![]()
Maar heb je na de eerste 2 uitslagen ook wat gedaan om de volgende 3 te voorkomen?
jan.nl schreef:Hookwood Holsteins schreef:NeosporaFreddy schreef:Wat was de oorzaak van de laatste 5 verwerpers bij jou dan?
Hond in de stal
Henk schreef:sivert schreef:Nog beter zou zijn dat alle kalfdata die bij de melkcontrole bekend zijn worden doorgegeven, ook van verwerpers e.d.
Dat schiet niet erg op met een afnemend aantal veehouders die aan de mpr mee doet...
boer pieter schreef:Hoe besmettelijk is dat eigenlijk met een hond en neospora
G.U. schreef:Verwerpers vind ik dan weer zo’n grijs gebied. Wanneer is het een verwerper en wanneer is het doodgeboorte. Verwerpers geef ik meestal niet door trouwens.
marcelv schreef:We hebben een poging gewaagd om ook de grachtengordel uit te leggen dat het niet allemaal zwart/wit is https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/13/ik ... r-a1592105
G.U. schreef:marcelv schreef:We hebben een poging gewaagd om ook de grachtengordel uit te leggen dat het niet allemaal zwart/wit is https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/13/ik ... r-a1592105
![]()
![]()
even terzijde, stierkeuze heeft geen invloed op een grotere of kleinere kans op meerlingen.
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten