Moderator: Moderators
poekske schreef:Een uur rijden is natuurlijk het einde van de wereld he
Rob MB schreef:Of vraag aan de coöperaties of ze een live stream opzetten. Interactieve chat erbij en hoppa.![]()
laat ze een beetje met de tijd mee gaan.
G.U. schreef:poekske schreef:Een uur rijden is natuurlijk het einde van de wereld he
Nou ja als je er acht uur moet zijn en je bent 18:30 of nog later klaar dan heb je niet meer veel tijd om te eten en douchen en met de vrouw te praten.
Jappie schreef:Kijk 60 km rijden is geen ramp maar om nou naar Groningen te moeten is wel wat tegen het zere been...
Jappie schreef:Kijk 60 km rijden is geen ramp maar om nou naar Groningen te moeten is wel wat tegen het zere been...
Schoonvelde schreef: Voor een dergelijk belangrijk iets kun je toch wel ff in de auto stappen.
Gerben77 schreef:Dit was een kop in 2016 :
https://www.oneworld.nl/overig/frieslandcampina-wnf-en-rabobank-werken-samen-aan-biodiversiteit-landbouw/
De ware aard van WNF is nu naar boven gekomen,ze willen dat de melkveehouderij sector binnen 10 jaar met 40 % afneemt hier hadden al vele LEDEN voor gewaarschuwd.
IK hoop dat vele leden met mijn eens zijn dat ik vind dat FRICA , alle banden met WNF direct moet doorsnijden !!
poekske schreef:Een uur rijden is natuurlijk het einde van de wereld he
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten