koein schreef:Keurig idd.
Hier heeft Unox alleen maar vaarzen voor de rookworst gefokt

Moderator: Moderators
koein schreef:Keurig idd.
Hier heeft Unox alleen maar vaarzen voor de rookworst gefokt
lot schreef:De Ramos heeft zich wel bewezen. Nu zie ik waarom je een Ramosfan bent, Ramosfan![]()
Hoeveel melk op de teller?
ramos fan schreef:lot schreef:De Ramos heeft zich wel bewezen. Nu zie ik waarom je een Ramosfan bent, Ramosfan![]()
Hoeveel melk op de teller?
98 en een beetjeen ben helmaal fan van ramos kruisen met een ander ras
liefst flv of mont
sivert schreef:Wij melken ook een probleemloze Ramos, maar die zit na 8 lijsten nog maar op 60.000 kg. De productievererving van Ramos is wel zijn zwakke punt.
opelmanta schreef:sivert schreef:Wij melken ook een probleemloze Ramos, maar die zit na 8 lijsten nog maar op 60.000 kg. De productievererving van Ramos is wel zijn zwakke punt.
Ik heb liever één die twee keer per lijst mastitis heeft, of het moet een heel aardige koe zijn in de omgang. Dan wil ik nog wel eens wat door de vingers zien.
ramos fan schreef:opelmanta schreef:sivert schreef:Wij melken ook een probleemloze Ramos, maar die zit na 8 lijsten nog maar op 60.000 kg. De productievererving van Ramos is wel zijn zwakke punt.
Ik heb liever één die twee keer per lijst mastitis heeft, of het moet een heel aardige koe zijn in de omgang. Dan wil ik nog wel eens wat door de vingers zien.
He die snap ik niet?
opelmanta schreef:Nou nee eigenlijk. Een koe mag bij mij niet ieder jaar 7.500 liter melk geven. Dat vind ik raar.
Dan laat ik er liever ééntje lopen die twee keer per jaar verkeerd is maar wel zijn melk geeft.
Tenzij die onderpresteerder heel erg vriendelijk is. Of de laatste van een hele bijzondere lijn is die teruggaat tot Beitske 5 van 1965.
opelmanta schreef:sivert schreef:Wij melken ook een probleemloze Ramos, maar die zit na 8 lijsten nog maar op 60.000 kg. De productievererving van Ramos is wel zijn zwakke punt.
Keer terug naar Koe en fokkerij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten