Actualiteiten (deel 5)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Actualiteiten (deel 5)

Berichtdoor john jakobs » wo mei 16, 2018 23:13

deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor G.U. » do mei 17, 2018 05:28

john jakobs schreef:http://www.interessantetijden.nl/2018/05/16/fraude-meetstation-rivm-blaast-ammoniakprobleem-30-op/

Hoeveel bewijs moet er nog komen dat de overheid de boel aan het bedonderen is..?
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor Henk » do mei 17, 2018 09:50

Belangrijker; hoe lang laten we ons nog bedonderen :evil:
Het is 200% duidelijk dat er van alle kanten wordt getracht de NL veehouderij te decimeren :idea:

We worden nu al een paar jaar met leugens en foutieve feiten om de oren geslagen :evil:
Staat er nog een belangenbehartiger op om de oorlog te verklaren aan al deze bullshit :?:
Toevallig dat ik gisteren vernam dat een ZLTO bestuurder op pad was om emissie-arme vloeren te bekijken.
Dan denk ik laat die vloeren en besteed die tijd om de waarheid naar buiten te brengen :idea:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Nix » do mei 17, 2018 11:49

Dat is wel zo. Maar dan verzinnen ze wat anders om de veestapel te verkleinen. Het gaat door mestafzet misschien ook wel gebeuren. Hier in de omgeving is minder mest aangevoerd als andere jaren. Hoor prijzen van €8,00/m3 toe !!!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt aan iedereen gedacht
Nix

Berichtdoor Henk » do mei 17, 2018 15:34

Het gaat er mij om dat er nu constant leugens worden aangewend om wetgeving af te dwingen :evil:
En aangezien er nauwelijks reactie op komt wordt dat witteboordentuig steeds brutaler :evil:
Beetje belangenbehartiger sleept de liegende overheid toch meteen voor de rechter dan :idea:

Of moeten we alles maar pikken :?:

Henk

Berichtdoor john jakobs » do mei 17, 2018 16:29

met nog een interessant filmpje https://www.melkvee.nl/artikel/80718-ri ... 1705_MV_NB en op ongeveer 500 meter naar het noorden zitten de 2400 koeien van van bakel
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Berichtdoor john jakobs » do mei 17, 2018 16:34

tja henk weet niet ook nie hoe nu verder zlto ombutsman advi\ocaten,, of noeten we zelf de weg op ,, er moet in elk geval uitgezocht worden welken ambtenaar onderzoeker er fout is en wie de opdracht heeft gegeven ,,,, en wat moeten we nu geloven van alle andere onderzoeken ,,, gister een heel verhaal over de wadden zee slecht slecht slecht geen vis meer wel veel meer zeehonden
john jakobs

Berichtdoor Hookwood Holsteins » do mei 17, 2018 21:25

john jakobs schreef:met nog een interessant filmpje https://www.melkvee.nl/artikel/80718-ri ... 1705_MV_NB en op ongeveer 500 meter naar het noorden zitten de 2400 koeien van van bakel

2400 melkkoeien? Of zit daar ook jongvee bij?
Hookwood Holsteins

Berichtdoor john jakobs » vr mei 18, 2018 05:39

hoeveel er pressies zitten weet ik ook niet, heb ooit gehoord dat het jongvee in buitenland zit
john jakobs

Berichtdoor Erik1979 » vr mei 18, 2018 06:01

Henk schreef:Belangrijker; hoe lang laten we ons nog bedonderen :evil:
Het is 200% duidelijk dat er van alle kanten wordt getracht de NL veehouderij te decimeren :idea:

We worden nu al een paar jaar met leugens en foutieve feiten om de oren geslagen :evil:
Staat er nog een belangenbehartiger op om de oorlog te verklaren aan al deze bullshit :?:
Toevallig dat ik gisteren vernam dat een ZLTO bestuurder op pad was om emissie-arme vloeren te bekijken.
Dan denk ik laat die vloeren en besteed die tijd om de waarheid naar buiten te brengen :idea:

Het beste wat je kunt doen is kei harde acties voeren tegen het kapot maak beleid.

Een goed begin is LTO een kopje kleiner maken. Die hebben altijd de milieu criminelen de hand boven de kop gehouden. Wij hebben vanaf de jaren 80 al problemen met die klootzakken. En die houden nooit op. Als je een probleem opgelost hebt halen ze er 10 nieuwe bij. Als je altijd mee lult en ja knikt en blij bent dat ze met je aan tafel gaan dan heb je bij voorbaat verloren.

LTO is èèn van de problemen die je in Nederland hebt. Een wolf in schaapskleren.
Erik1979

Berichtdoor Hans van Bergen » vr mei 18, 2018 10:00

john jakobs schreef:hoeveel er pressies zitten weet ik ook niet, heb ooit gehoord dat het jongvee in buitenland zit
Hun zijn toch op 2-7-2015 een nieuwe bv gestart en zijn nieuwe startende melkveehouder en krijgen als zodanig voor 1700 melkkoeien P rechten van Carola. :yes: tenminste da zegt MEN. Bron; men zegt het
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Nix » vr mei 18, 2018 14:07

Alles is terug te voeren op te dingen. Er is (vr)eten zat en het kost te weinig. Er is zo genaamde mileu ruimte nodig en die halen ze bij ons. En niet bij Schiphol e.d. Desnoods met valse argumenten.
Het is gewoon een politieke keuze. Net zo als je tegen woordig geen actie voerders van grienpies op de landingsbanen van Schiphol zie. Dat kost donateurs.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt aan iedereen gedacht
Nix

Berichtdoor Corjan » vr mei 18, 2018 14:22

Wie kan je nog wel vertrouwen in NL :?: .............
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor Henk » vr mei 18, 2018 18:16

Corjan schreef:Wie kan je nog wel vertrouwen in NL :?: .............

Ja da's 'n goeie.... :?
Geef een mens macht en in 99% van de gevallen wordt die macht misbruikt :idea:
En dat om de simpele reden dat deze alphamannetjes op hun apenrots zich ver verheven voelen van het voetvolk :idea: Daarom liegen en bedriegen ze aan de vleet :yes: en houwe ze mekaar de hand boven het hoofd :idea:

Zijn er bar weinig die met macht kunnen omgaan...

Henk

Berichtdoor W.A » vr mei 18, 2018 18:41

Henk schreef:
Corjan schreef:Wie kan je nog wel vertrouwen in NL :?: .............

Ja da's 'n goeie.... :?
Geef een mens macht en in 99% van de gevallen wordt die macht misbruikt :idea:
En dat om de simpele reden dat deze alphamannetjes op hun apenrots zich ver verheven voelen van het voetvolk :idea: Daarom liegen en bedriegen ze aan de vleet :yes: en houwe ze mekaar de hand boven het hoofd :idea:

Zijn er bar weinig die met macht kunnen omgaan...
In 't meeste geval vrouwen! Maar die staan op de 1 of andere manier niet om die functies te springen..

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
W.A

Beroep: Melkveehouder.
Interesses: Koetjes/economie

VorigeVolgende

Keer terug naar Community