Moderator: Moderators
melker schreef:Wat mij het meest bevreemd is dat er helemaal geen kritiek op komt, iedereen slikt dat blijkbaar. Het betekend dat je eigenlijk voor de zekerheid een procent onder je referentie moet blijven, paar kg erboven kan je hele bedrijf kosten
melker schreef:Wat mij het meest bevreemd is dat er helemaal geen kritiek op komt, iedereen slikt dat blijkbaar. Het betekend dat je eigenlijk voor de zekerheid een procent onder je referentie moet blijven, paar kg erboven kan je hele bedrijf kosten
maistro schreef:En die lucht heet CO2 de volgende beerput is al geopend
jan.nl schreef:maistro schreef:En die lucht heet CO2 de volgende beerput is al geopend
Dat lijkt grotere opgave als de fosfaat regeling, is wel wereld wijd
G.U. schreef:jan.nl schreef:maistro schreef:En die lucht heet CO2 de volgende beerput is al geopend
Dat lijkt grotere opgave als de fosfaat regeling, is wel wereld wijd
Pfff dat wereldwijd valt ook reuze mee. K weet geen enkel ander land dat hiermee zo doorgeslagen is...
Wim R schreef:melker schreef:Wat mij het meest bevreemd is dat er helemaal geen kritiek op komt, iedereen slikt dat blijkbaar. Het betekend dat je eigenlijk voor de zekerheid een procent onder je referentie moet blijven, paar kg erboven kan je hele bedrijf kosten
Waarop is de laatste jaren wel kritiek geweest. Alles wordt als zoete koek geslikt. Of de wetgeving nu van regering, provincie of onze eigen coöperaties komt. Vanuit LTO moet je ook niets verwachten. hebben we met de invoer van de fosfaat regelgeving mee
de wetgeving en de acties dwingen de boeren tot extreem snelle schaalvergroting
Ja, en volgens mij @1979 ook niet..wit schreef:de wetgeving en de acties dwingen de boeren tot extreem snelle schaalvergroting
En de beschuldigende vinger wijst weer naar een ander.
Vlgs mij hebben de meeste boeren niet tegen hun zin in uitgebreid rond het eind van de quotering.
wit schreef:de wetgeving en de acties dwingen de boeren tot extreem snelle schaalvergroting
En de beschuldigende vinger wijst weer naar een ander.
Vlgs mij hebben de meeste boeren niet tegen hun zin in uitgebreid rond het eind van de quotering.
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten