LTO lid, waarom wel? waarom niet?

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Re: LTO lid, waarom wel? waarom niet?

Berichtdoor Erik1979 » zo jul 15, 2018 14:02

Grazy schreef:
Erik1979 schreef:Jij lult maar een beetje. Wat er gebeurt is is dus niet overal bekend. En ga ik hier niet schrijven. Er is wel veel geroddeld. En jij bent zo laag om de roddels tegen mij te gebruiken.

Als jij mijn verhaal wilt horen dan kun je voorbij komen. En anders je mond er over houden want met halve waarheden roddels etc. Maak je nog meer kapot.

Als je niets te verbergen hebt kan je het hier toch wel schrijven :?: Zijn de roddels ook over :yes:

Ik heb niets te verbergen. Maar ik ben een proces voor aan het bereiden. Een verhaal hoord bewijs materiaal bij en die laat ik andere mensen wel zien maar niet kopiëren. En dus ook niet zo op het forum gooien. Er zijn al meerdere mensen die met verbazing gereageerd hebben dat het mogelijk is om zo kapot gemaakt te worden. Als mensen er interesse in hebben vind ik het prettig om het te vertellen als verwerking. Maar zonder mijn verhaal oordelen is gewoon intens gemeen.
Erik1979

Berichtdoor poekske » zo jul 15, 2018 14:46

Volgens mij stelt Erik voor om de vtf dag bij hem te houden next year :mrgreen: :wink:
poekske

Beroep: Zelfstandig slager @sint kruis brugge
Interesses: vlees en voeding

Berichtdoor Erik1979 » zo jul 15, 2018 15:15

poekske schreef:Volgens mij stelt Erik voor om de vtf dag bij hem te houden next year :mrgreen: :wink:

Volgend jaar weet ik nog niet. Maar goed plan :yes: :yes: :yes:
Erik1979

Berichtdoor Grazy » zo jul 15, 2018 15:45

Erik1979 schreef:
Grazy schreef:
Erik1979 schreef:Jij lult maar een beetje. Wat er gebeurt is is dus niet overal bekend. En ga ik hier niet schrijven. Er is wel veel geroddeld. En jij bent zo laag om de roddels tegen mij te gebruiken.

Als jij mijn verhaal wilt horen dan kun je voorbij komen. En anders je mond er over houden want met halve waarheden roddels etc. Maak je nog meer kapot.

Als je niets te verbergen hebt kan je het hier toch wel schrijven :?: Zijn de roddels ook over :yes:

Ik heb niets te verbergen. Maar ik ben een proces voor aan het bereiden. Een verhaal hoord bewijs materiaal bij en die laat ik andere mensen wel zien maar niet kopiëren. En dus ook niet zo op het forum gooien. Er zijn al meerdere mensen die met verbazing gereageerd hebben dat het mogelijk is om zo kapot gemaakt te worden. Als mensen er interesse in hebben vind ik het prettig om het te vertellen als verwerking. Maar zonder mijn verhaal oordelen is gewoon intens gemeen.

Dan blijven we dus gokken, feit is dat je failliet bent gegaan en je was er zelf bij. Wat ik er van gelezen heb wat je toen aan het doen was is gekkenwerk dus keek er niet raar van op :no: Je zegt nu zelf dat je niet zwaarder gefinancierd moet zijn dan 50 cent, dat deed je toen wel :?: :?: Dus foutje!! Bedankt :mrgreen:
Grazy

Beroep: Master Grazier

Berichtdoor boer pieter » zo jul 15, 2018 18:15

ach elke goede ondernemer gaat toch een keer bankroet :lol: temminste dat heb ik wel eens gehoort toen ik in de usa was 8)
boer pieter

Beroep: veehouder
Interesses: vee houderij

Berichtdoor poekske » zo jul 15, 2018 18:17

Schreef hier ook eens een Deen
poekske

Beroep: Zelfstandig slager @sint kruis brugge
Interesses: vlees en voeding

Berichtdoor MarcB » zo jul 15, 2018 18:58

Der is ook niks verkeerd aan failliet gaan. Je hebt het teminste geprobeerd en je bent er wijzer mee geworden.
MarcB

Beroep: melkveehouder
Interesses: economie en alles wat er bij komt kijken

Berichtdoor Henk » zo jul 15, 2018 19:10

Premier Rutte was er nog veel stelliger in :? Die riep ooit dat de beste ondernemers wel es failliet zijn gegaan...
Zal best allemaal maar na een bankroet blijven er vaak veel gedupeerden achter. Maar daar zit Rutte dus niet mee...

Las trouwens in de dingus dat er afgelopen jaar in NL 31 veehouders failliet waren gegaan... :o
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Hindrik » do aug 09, 2018 23:02

Hindrik schreef:
van wijk schreef:nee , investeringen tot 5 jaar ( roerend) of 10 jaar ( onroerend) terug.
Gewoon aan je boekhoudert vragen en als ie dat niet weet gauw een andere zoeken.

Teruggaaf [deels] van eerder betaalde btw dus.
Geboren lammeren geen btw over betaald en het gegroeide gras ook niet.
Nu bij verkoop wel btw moeten afdragen, kan op basis van deze afspraak [los van het feit door wie die is gemaakt] goeddeels worden teruggehaald.
Boekhouder is wel oke trouwens

https://www.boerderij.nl/Rundveehouderi ... en_melkvee
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Vorige

Keer terug naar Koe en economie