Moderator: Moderators
Hans van Bergen schreef:Geiten schapen paarden zitten drinkweenie pezies hoet allemaal zit so vandaar dees topic
Hans van Bergen schreef:Geiten schapen paarden zitten drinkweenie pezies hoet allemaal zit so vandaar dees topic
Hans van Bergen schreef:Na inmiddels is duidelijk voor mij ook dat het een prognose betreft. Volgens die prognose zalt vleesvee kotum voor kerstmis vol komen en zullen er vleesvee p rechten komenalleen nie dees kertmis
![]()
Henk schreef:Snap niet dat er door de overheid zo spastisch wordt gedaanGewoon alle fosfaat van alle dieren op n hoop donderen
Hindrik schreef:Hans van Bergen schreef:Na inmiddels is duidelijk voor mij ook dat het een prognose betreft. Volgens die prognose zalt vleesvee kotum voor kerstmis vol komen en zullen er vleesvee p rechten komenalleen nie dees kertmis
![]()
Na, is denk ik weer een aanname van jou Hans...
Als het vleesvee al door z,n sectorplafond gaat is het denk ik nog maar de vraag of dat per definitie leid tot invoering van rechten voor vleesvee.
Zolang het allemaal nog past binnen het nationale plafond zal daar niet veel noodzaak voor zijn, en RFC/NZO heeft geen belang bij minder vleesvee![]()
Of geloof jij nog dat mv P rechten iets met milieu van doen hebben
Hans van Bergen schreef:Hindrik schreef:Hans van Bergen schreef:Na inmiddels is duidelijk voor mij ook dat het een prognose betreft. Volgens die prognose zalt vleesvee kotum voor kerstmis vol komen en zullen er vleesvee p rechten komenalleen nie dees kertmis
![]()
Na, is denk ik weer een aanname van jou Hans...
Als het vleesvee al door z,n sectorplafond gaat is het denk ik nog maar de vraag of dat per definitie leid tot invoering van rechten voor vleesvee.
Zolang het allemaal nog past binnen het nationale plafond zal daar niet veel noodzaak voor zijn, en RFC/NZO heeft geen belang bij minder vleesvee![]()
Of geloof jij nog dat mv P rechten iets met milieu van doen hebben
Dat is WEER een aannameNee hoor niks daarvan. P wetgeving bestaat al meer dan 25 jaar melkvee P is er al eerder weest. Maar door zakken door plafond ikm mq afgeschaft. Altijd op ieder moment dat er door p plafonds geschoten wordt komen er rechten
En wat Campina of Mien Truus of Henk daar van vinden doet volstrekt niet er zake. Zo probeert NL voorlopig aan de EU wetgeving te voldoen. En de schotten blijven altijd overeind want anders staan er strakkies 200.000 pony's en paarden voort slachthuis omda de P rechten keiduur bunt
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten