Uniform Agri tips en tricks

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Uniform Agri tips en tricks

Berichtdoor MelkboerLuc » ma nov 12, 2018 11:57

Ik vraag mij af als er interesse zou bestaan om tips en tricks te delen of onduidelijkheden te melden over het gebruiken van Uniform Agri in Vlaanderen en Nederland en andere werelddelen.

Nog leuker zou zijn als iemand van de technische support van Uniform zich zou aanmelden en meedoen.
Freedom of speech: je hebt altijd het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk gelijk had ---> Bedrijf
MelkboerLuc

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Koeien + melk

Re: Uniform Agri tips en tricks

Berichtdoor MelkboerLuc » ma nov 12, 2018 11:59

Zo heb ik momenteel een probleem met het doorsturen van inseminaties naar CRV: foutmeldingen: dier identificatie blijkt onbekend. Hoewel het dier welbekend is bij CRV.
Verleden week al gemeld bij Uniform, maar blijkbaar nog niet opgelost.
Freedom of speech: je hebt altijd het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk gelijk had ---> Bedrijf
MelkboerLuc

Berichtdoor h.groothuis » ma nov 12, 2018 12:02

Zal bij het betreffende dier wel iets verkeerd staan, vinkje van aanhouden dier wel aanstaan ? staat bij diergegevens / extra's.
h.groothuis

Berichtdoor MelkboerLuc » ma nov 12, 2018 12:08

h.groothuis schreef:Zal bij het betreffende dier wel iets verkeerd staan, vinkje van aanhouden dier wel aanstaan ? staat bij diergegevens / extra's.
dier staat op aanhouden.
Verleden week waren er 2 vaarzen, deze week heel wat inseminatie bijgekomen :)AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
MelkboerLuc

Berichtdoor jvt » ma nov 12, 2018 12:10

MelkboerLuc schreef:Ik vraag mij af als er interesse zou bestaan om tips en tricks te delen of onduidelijkheden te melden over het gebruiken van Uniform Agri in Vlaanderen en Nederland en andere werelddelen.

Nog leuker zou zijn als iemand van de technische support van Uniform zich zou aanmelden en meedoen.

Ik bel altijd Jan de Pestel als ik iets meer wil weten of iets onduidelijk is Luc, doe jij dat nooit?
die belgen zijn zo dom nog niet...
jvt

Beroep: crisismanager en melkveehouder
Interesses: koeien, buitenland, gemeentepolitiek, gezinnetje enz

Berichtdoor MelkboerLuc » ma nov 12, 2018 12:13

Ik bel altijd met "Support Ndl" omdat zij dan altijd schermovername kunnen doen. Net zo handig.

Maar eigenlijk zou ik het in dit topic liever over handige tips willen hebben om het programma nuttiger te kunnen gebruiken.
Maar problemen melden kan natuurlijk ook altijd.
Altijd om bij te leren
MelkboerLuc

Berichtdoor Richt » ma nov 12, 2018 12:44

ik bel bij problemen de helpdesk, en dan zorgen ze maar dat het in orde komt, kost per jaar genoeg dus moet het gewoon werken.

Gelukkig werkt het ook goed, en de support is ook vlot (y)
Richt

Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Berichtdoor MelkboerLuc » di nov 13, 2018 10:17

Ondertussen staan al 13 dieren in het rood waarvan de melding van Unifarm ---> CRV niet doorgaat.
JDP gecontacteerd, lijkt een erg bekend probleem momenteel, wordt aan gewerkt
Ik heb voor de extra zekerheid toch enkele printscreens gemaakt van wat klaarstaat om te verzenden. Je weet maar nooit
MelkboerLuc

Berichtdoor Richt » di nov 13, 2018 11:34

Ik weet niet hoe dat in Belgie zit maar mijn ervaring is dat als je de helpdesk belt het bijna altijd de zelfde dag opgelost is, verkoper kan er ook weinig aan doen, beter een paar techneuten van de helpdesk laten werken.

Bij koppelproblemen met onze Voercomputer (oude Nedap VC3 systeem) bel ik wel eens met Roadhouse PC, die kerel weet echt alles van die oude Nedap en GM systemen, en kon tot nu toe alles op afstand oplossen
Richt

Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Keer terug naar Koe en economie