Boer zoekt vrouw (deel 3)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Boer zoekt vrouw (deel 3)

Berichtdoor Flyinghollander » ma nov 12, 2018 16:53

Saaie bedoeling al met al. Maar ja lijkt mij ook niks met, die camera constant bij.
Flyinghollander

Berichtdoor knedo_stables » di nov 13, 2018 11:54

Hans van Bergen schreef: Tip mijnerzijds welke vrouw kan het beste wielrennen :?: Misschien komt er dan wel weer een nieuwe Kneet of Kneetin in de tour :D

Als fokkerij zo eenvoudig was had ik al een compleet peloton in de uitslagenreeksen staan...
"Et si omnes ego non"

http://www.KnedoStables.nl
knedo_stables

Beroep: agrariër/student/commercieel criticus, analisator, columnist en commentator
Interesses: wijd

Berichtdoor jan.nl » di nov 13, 2018 13:30

knedo_stables schreef:
Hans van Bergen schreef: Tip mijnerzijds welke vrouw kan het beste wielrennen :?: Misschien komt er dan wel weer een nieuwe Kneet of Kneetin in de tour :D

Als fokkerij zo eenvoudig was had ik al een compleet peloton in de uitslagenreeksen staan...

We zijn benieuwd :roll: :lol:
jan.nl

Beroep: boer
Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor sivert » di nov 13, 2018 21:52

Soms slaat het een generatie over 8)
sivert

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor jan.nl » zo nov 25, 2018 23:34

Saaie bedoeling bzv vanavond,(of zijn ze zo neergezet door kro)maar vakantie houden is niet besteed aan bzv boeren,innen, door drukte bedrijf en verslaaft aan werken en het mag nix kosten blijven we maar liever thuis :? Of max 5 km van huis :lol:
Is wel weer het beeld wat bij de burger blijft hangen natuurlijk....
Enne,een nieuwe kneetin gaat het niet worden :wink:
jan.nl

Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor Hans van Bergen » ma nov 26, 2018 11:05

Bedankt Marnix :!: :!: Kweenie hoe het bij andere stellen vergaat maar vergeleken bij Boer Marnix val ik in ieder geval, klaarblijkelijk, reuze mee en is ze toch weer extra blij met me 8) Natuurlijk wordt de show ze gesneden dat de gekozen karakters extra benadrukt worden. De goede bekijker ziet daar doorheen overigens dat de Marmix ook invoelend is. Zo liet hij Sidonia vorige week close finishen. Geen slimme axie uberigens :no: want daar had ie nog 30 jaar last mee kunnen hebben :? Maar goed de Janneke gong ok in het bakje afkeur. Schade :!: Leek zon toffe meid. Maar goed wij zien maar een stukje en ik meende vanaf moment nul al te zien da er bij de 75 brieven nix bij zat :no: Want hoeneer gingen de wenkbrouwen es omhoog :?: Pezies astie met Yvonne praatte. :yes: Tja al da gepieker. Ik geef Marnix nog ff een overweging mee van broeder Maurice uit het Kruisheren klooster hier in St Agatha :arrow: Als je Ja zegt tegen 1 vrouw dan zeg je ook meteen nee tegen 3 miljard andere vrouwen :yes: Als zijn stieren ook zo zouden piekeren zouden ze snel in e worst eindigen.
Opmerkelijke uitspraak ook van Steffie :yes: 5 km is de max. Hier zou het geen probleem zijn uberigens :no: kinderdagverblijf boerenbond winkel Jan Linders kroeg alles binnen die cirkel :yes:
Maarten die doet nie zo moelijk Marnix :!: Terwijl Michelle loopt te zeveren over stenen en andere kolder doet hij gewoon door (y)
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Kasé5 » ma nov 26, 2018 13:59

Lieve Yvonne,

Nou ik denk dat je vandaag op de redaktievergadering als een dolle tekeer zal gaan :yes:
Ik denk dat je alles wat je in je mooie handjes kan krijgen als projektielen naar de leden van de selektiecommissie geschoten wordt; balpennen, koffiekopjes, laptops het fotolijstje met die gele oldtimer en de kandidaten van dit jaar, ja alles
"Wat hebben jullie me dit jaar met een stelletje relatie-schuwe boeren opgezadeld, er valt geen land mee te bezeilen. Wat ik in 10 jaar heb opgebouwd slaan jullie in 1 maand de grond in" :!: :!: :!: .
En gelijk heb je. Wat een lui zeg. Ze hebben geen relatie, ze willen geen relatie, ze krijgen er geen en mógen er ook geen éen, dat kun je echt niemand aandoen.
Tjonge jonge, je opgeven, door een selektieteam uitgeselekteerd worden om mee te mogen doen , heel veel brieven krijgen en vervolgens maar mijmeren en terugtrekken (n) (n)
Alleen Wim krijgt nog het voordeel vd twijfel. Echter, niks ten nadele vd NOP, heb er vroeger zelfs stage gelopen, maar ik vrees dat zo'n leuke spontane meid het in de NOP niet lang uithoudt en op een hele koude dag de quad aantrapt en in haar korte broekje de Ketelbrug op zal racen om dit stukje zeebodem voor goed en altijd weer te verruilen voor een life in the city.

Ook moet je nog ff een bloempot mikken op degene die heeft beslist om Remco er op een listige manier uit te werken.
Als ze eerlijk met hem waren om gegaan hadden we gisteren tenminste ook nog een leuke citytrip kunnen aanschouwen ipv al die fragmentjes van 2 minuten waarbij je elkaar na 10 seconden al steeds weer aankeek van; wat moet dit worden :?: :?:

Ken Remco goed. Gaat best met hem trouwens, ook bezig met nieuwe bots :wink:

Yvon, dit gunde ik je niet.
Je hebt heel goed werk gedaan voor boeren die alleen waren. Hele mooie relaties en tig BZV-kindertjes, gewoon super top.
En natuurlijk ook heel positief PR-werk (y) (y) Thanks.

En w.b. de toekomst; Ga wel door :yes: maar bel Max voor het nr van Ricardo en vraag die wat er komt kijken om met een ander team ver te gaan.
S6
van Dam af
Kasé5

Interesses: melkveehouderij en rekenmachientjes

Berichtdoor Hans van Bergen » ma nov 26, 2018 16:46

Bezig met nieuwe bots :wink: Schrijf je :yes: Robots asumeer ik :yes: Melkrobots of een vrouw vervangende robot want dat is dan nie helemaal duidelijk :no:
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Kasé5 » ma nov 26, 2018 17:18

melkrobots :yes:
van Dam af
Kasé5

Interesses: melkveehouderij en rekenmachientjes

Berichtdoor Erikjan » ma dec 03, 2018 08:47

Die Kneet blijft weer verbazen. Op het laatst tovert hij een prachtige dame :yes: uit de hoge hoed (y).
Erikjan

Interesses: Fleckvieh, bèta caseïne en alles rondom de boerderij.

Berichtdoor Niek Arends » di dec 11, 2018 16:53

Ik las net dat er een nieuw Texelaartje onderweg was. Gefeliciteerd.

Ook Henk en Fiona verwachten een kleine.

Geiteboertje en vetje hebben er een punt achter gezet .
Niek Arends

Beroep: Kunststofkozijnenboer

Vorige

Keer terug naar Community