Actualiteiten (deel 5)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Actualiteiten (deel 5)

Berichtdoor Roderick » ma mei 13, 2019 22:30

wit schreef:
Erik1979 schreef:Per direct moeten alle landbouw organisaties hun samenwerking bevriezen met alle natuur en milieu organisaties ter bescherming van de boeren!

Daar gaan we weer :roll: wat hebben die actievoerders met ALLE natuur en milieuorganisaties te maken :roll:
Jij gooit gewoon weer alles op een hoop,nergens goed voor :no:

Wat ben je toch weer lekker naief en zwak Wit.

Gevalletje IRA en Sinn Fein :yes: :yes:
IRA alles opblazen en vermoorden, Sinn Fein in het parlament het half rechtpraten en net doen alsof ze er tegen zijn :yes: ,
achter de schermen werkte het allemaal samen.
Das met dit soort psychopaten ook :yes:

Ik hoop echt diep dat ze nooit op onze farm komen, want ik ben bang dat ik mezelf niet in de hand kan houden en ben bang dat er verschrikkelijke ongelukken van komen :cry: Ik heb echt geen zin om een paar jaartjes te gaan brommen. :cry:
Hier heb je diezelfde radicale shit ook al dat ze farms gewoon invaden :evil: :evil: :evil: (n) (n)
Gebeurt opt moment over heel de wereld, en Wit maar denken dat ze niet samenwerken :lol: :lol:
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor Flyinghollander » ma mei 13, 2019 22:32

Erik1979 schreef:
Flyinghollander schreef:Rustig blijven en beleefd.Er zijn ook andere mensen, die meelezen hier.

Niets rustig blijven. Ze maken in èèn dag het leven van een collega van ons kapot. Iedere veehouder hier kan de volgende zijn.

Onacceptabel

Als je even leest wat ik bedoel. Hier op het forum. Ja de actie is gigantisch fout, optreden,politie,burgemeester etc . De impact op deze boer, zijn familie, zijn dieren zijn enorm en dat is heel erg.

Alleen vraag ik hier op het forum rustig te formuleren wat je schrijft, er lezen meer mensen mee.
Flyinghollander

Berichtdoor wit » di mei 14, 2019 05:48

Helemaal niet :no: :no:
Reageer hier alleen maar op Erik die, zoals gewoonlijk ,alles en iedereen maar over één kam scheert (n) (n)
wit

Beroep: Melkveehouder

Berichtdoor G.U. » di mei 14, 2019 06:29

Vind anders wel dat erik een punt heeft. Laat de goeden maar onder de kwaden lijden. Alleen denk ik dat we dan uiteindelijk onszelf de zwarte piet toespelen
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: Boer

Berichtdoor Erik1979 » di mei 14, 2019 07:21

wit schreef:

Helemaal niet :no: :no:
Reageer hier alleen maar op Erik die, zoals gewoonlijk ,alles en iedereen maar over één kam scheert (n) (n)

Ik heb ervaring met die klootzakken. Ik heb ze in de familie.

Als je het allemaal herleid dan kom je automatisch een keertje het Wageningen groepje tegen.

Jullie weten wat er met die ambtenaar en met Pim Fortuyn gebeurt is.

Er zijn er veel met de doodbedreigd.

Dat er nog veehouders zijn die dit allemaal goedkeuren is nog erger voor de slachtoffers.

Er moet massaal opgetreden worden tegen dit soort tuig.

Dat werkt alleen als je zorgt dat de eventuele redelijke verenigingen ook optreden. Maar dat betwijfel ik ten zeerste. Maar laat me verrassen!
Erik1979

Berichtdoor john jakobs » di mei 14, 2019 13:02

https://www.pigbusiness.nl/artikel/1996 ... n-geruimd/ en dan krijg je als boer dit de volgende dag
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor Flyinghollander » di mei 14, 2019 13:04

Dit is heel erg, maar maakt het punt van de actievoerders zwakker. Dat hun dus de oorzaak zijn van dit. Ben benieuwd meer wat er uit het overleg tussen politie,burgemeester, om en minister komt. Dat ze zolang het hebben toegelaten.

Ook het vervolg met OM over strafmaat erg benieuwd.
Flyinghollander

Berichtdoor john jakobs » di mei 14, 2019 13:06

tja en dat ze uit verschillende landen komen zal geen plus zijn
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor Corjan » di mei 14, 2019 14:23

Politie en politiek maakt natuurlijk een enorme fout. Hoe naief is het om te denken dat je kan onderhandelen met die gasten :?: Ze willen media aandacht en daar aan werkte ze aan mee. Er valt niet te onderhandelen, dus hadden ze net zo goed meteen tot ontruimen kunnen overgaan :wink: Had er niks te hoeven escaleren :!:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor Corjan » di mei 14, 2019 14:28

Roderick schreef:
wit schreef:
Erik1979 schreef:Per direct moeten alle landbouw organisaties hun samenwerking bevriezen met alle natuur en milieu organisaties ter bescherming van de boeren!

Daar gaan we weer :roll: wat hebben die actievoerders met ALLE natuur en milieuorganisaties te maken :roll:
Jij gooit gewoon weer alles op een hoop,nergens goed voor :no:

Gevalletje IRA en Sinn Fein :yes: :yes:
IRA alles opblazen en vermoorden, Sinn Fein in het parlament het half rechtpraten en net doen alsof ze er tegen zijn :yes: ,
achter de schermen werkte het allemaal samen.
Das met dit soort psychopaten ook :yes:

Ik hoop echt diep dat ze nooit op onze farm komen, want ik ben bang dat ik mezelf niet in de hand kan houden en ben bang dat er verschrikkelijke ongelukken van komen :cry: Ik heb echt geen zin om een paar jaartjes te gaan brommen. :cry:
Hier heb je diezelfde radicale shit ook al dat ze farms gewoon invaden :evil: :evil: :evil: (n) (n)
Gebeurt opt moment over heel de wereld, en Wit maar denken dat ze niet samenwerken :lol: :lol:

Denk dat je gerust kan gaan meppen Rody :yes: Vorige week werd hier een gozer int dorp aan stront geslagen omdat hij op iemands property was. Ambulance heeft de gozer opgeladen en word aangeklaagd. Eigenaar komt gewoon weg met zelf verdediging (y)
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor poekske » di mei 14, 2019 16:39

Hier moet je eerst kunnen aantonen dat je eigen leven in gevaar is voor je ook maar een slag va' een luciferstokje mag geven (n)
poekske

Beroep: Zelfstandig slager @sint kruis brugge
Interesses: vlees en voeding

Berichtdoor Arno » di mei 14, 2019 18:04

Klinkt allemaal erg stoer maar er is ook hier natuurlijk bar weinig wat je kunt doen als er 150 betogers je erf opkomen ,vooral als ze ,en dat doen ze meestal,de wet goed kennen.
Als iemand je hier zn rug keert mag je zeer zeker niet beginnen te schieten ,en als ze jouw niet aanvallen kun je niet zomaar met de baseball bat aan de gang :no:
Maw ,je ben gewoon f..... als je dit gebeurt (n)
Maar wat ze nu natuurlijk moeten doen is zon beetje iedereen en zn moeder aanklagen ,overheid ,instanties,persoonlijk etc etc. :yes:
Arno

Beroep: koeienmelker

Berichtdoor G.U. » di mei 14, 2019 18:38

Als honderdvijftig man je deur intrappen, dan hoef je niet voor je leven te vrezen?
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: Boer

Berichtdoor Roderick » di mei 14, 2019 18:47

Arno schreef:Klinkt allemaal erg stoer maar er is ook hier natuurlijk bar weinig wat je kunt doen als er 150 betogers je erf opkomen ,vooral als ze ,en dat doen ze meestal,de wet goed kennen.
Als iemand je hier zn rug keert mag je zeer zeker niet beginnen te schieten ,en als ze jouw niet aanvallen kun je niet zomaar met de baseball bat aan de gang :no:
Maw ,je ben gewoon f..... als je dit gebeurt (n)
Maar wat ze nu natuurlijk moeten doen is zon beetje iedereen en zn moeder aanklagen ,overheid ,instanties,persoonlijk etc etc. :yes:

Klopt :yes: :yes: , maar vroeg of laat is er iemand waar de stoppen doorslaan en OF om zich heen begint te schieten, OF er een paar half dood slaat met een baseball bat, met alle ellende en gevolgen van dien voor hem en zijn gezin. :?
De wet moet heel snel veranderd worden, zodat dat vega tuig kei en keihard aangepakt kan worden, want dit is intimidatie en bedreiging op het hoogste nivo :idea: :idea:
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor W.A » di mei 14, 2019 20:31

Hoorde hier laatst ook al paar zo'n gevalletjes. Inbrekers raakten wat gewond na 'handelen' van de boer.. kerel zit wel vast voor paar jaar! Mooi triest,raar dat je je eigendommen niet beschermen mag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
W.A

Beroep: Melkveehouder.
Interesses: Koetjes/economie

VorigeVolgende

Keer terug naar Community