Boer zoekt vrouw (deel 3)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Boer zoekt vrouw (deel 3)

Berichtdoor Roderick » di jun 11, 2019 18:49

2e scheiding voor Femke dan :| :?
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor Juukje » di jun 11, 2019 20:19

Altijd verdrietig nieuws .. :(
Juukje

Berichtdoor jan.nl » wo jun 12, 2019 09:19

Jammer allemaal,leek een leuk setje,Gijsbert die op de boerderij al lassend zijn tijd doorbracht en Famke die altijd op pad was.. :|
jan.nl

Beroep: boer
Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor gary » wo jun 12, 2019 10:10

Is ook jammer. Ze zijn toch ook een beetje publiek bezit geworden. Ong. 30% van de getrouwden strand in Ned. Dus boer zoekt vrouw zit nog onder het gemiddelde.
gary

Beroep: Boer
Interesses: Koeien

Berichtdoor Kees99 » wo jun 12, 2019 10:17

jan.nl schreef:Jammer allemaal,leek een leuk setje,Gijsbert die op de boerderij al lassend zijn tijd doorbracht en Famke die altijd op pad was.. :|

Jep en de kinderen zijn de dupe.
Kees99

Berichtdoor G.U. » wo jun 12, 2019 10:22

Dat is altijd wel makkelijk gezegd dat de kinderen de dupe zijn. En natuurlijk is het beter dat het tussen papa en mama gewoon koek en ei is maar als ze echt niet meer met elkaar door één deur kunnen dan weet ik niet wat de kinderen er mee winnen. Ik wens gijsbert en femke de wijsheid en de rust om alles netjes uit te zoeken en te regelen
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: Boer

Berichtdoor Henk » wo jun 12, 2019 10:47

jan.nl schreef:Jammer allemaal,leek een leuk setje,Gijsbert die op de boerderij al lassend zijn tijd doorbracht en Famke die altijd op pad was.. :|

Ik had het afgelopen december al mogen vernemen. Altijd triest tuurluk wanneer een huwelijk niet slaagt...
Maar wat Jan als 'leuk setje' zag pakte in de praktijk anders uit. Gijs was de chaoot die telkens weer met veel enthousiasme op een nieuw 'project' dook, onderwijl het vorige project onaf aan de kant te schuiven. Fem is stipt, netjes en gestructureerd. Jaren geleden zei ze wel es dat hun terrein scherp afgebakend was. Achter meehelpen deed ze niet want daar werd ze stapelgek van.
Gijs had met de bruiloft beterschap beloofd, zelfs aan ons persoonlijk. Hij snapt het probleem wel maar was niet in staat te veranderen. Valt ook niet mee. Hoe ouder je bent hoe moeilijker is je los te rukken uit een patroon. Maar los hiervan; hij is een bovenste beste goeie klos (y)
Nogmaals; het blijft triest...
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Corjan » wo jun 12, 2019 17:44

Idd kinderen de dupe is kort door de bocht! Sandra en ik zijn nu 8 mnd uit elkaar en proberen voor de kids het beste er van te maken. Dat valt niet altijd mee maar goed overleg en toch proberen op 1 lijn te zitten helpt enorm. Onze jongste die wat problemen op school had ging in die periode goed vooruit. En waren juist bang voor een negatieve reactie. Een iets ander programma op school heeft denk ik ook geholpen . Maar ondanks dat toch wat vooruit gang. Als je als ouders je er voor in wil zetten kan de schade wel wat beperkt blijven. Maar een vecht scheiding zou wel slechte invloed kunnen hebben. En dat moet je niet willen! Ik vind het ergste in de week dat ik de kids niet heb. Nu kwamen ze hier eerst nog uit de schoolbus rollen en zag ik ze elke dag nog. En de oudste heeft eerst 8 mnd bij mij gewoond maar gaat nu ook om de week, en maakt de bus nu een extra stop en zie ik ze niet meer elke dag . En dat is zwaar. Maar life is short en je kan maar beter proberen het beste ervan te maken :idea:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor jan.nl » wo jun 12, 2019 18:35

Corjan schreef:Idd kinderen de dupe is kort door de bocht! Sandra en ik zijn nu 8 mnd uit elkaar en proberen voor de kids het beste er van te maken. Dat valt niet altijd mee maar goed overleg en toch proberen op 1 lijn te zitten helpt enorm. Onze jongste die wat problemen op school had ging in die periode goed vooruit. En waren juist bang voor een negatieve reactie. Een iets ander programma op school heeft denk ik ook geholpen . Maar ondanks dat toch wat vooruit gang. Als je als ouders je er voor in wil zetten kan de schade wel wat beperkt blijven. Maar een vecht scheiding zou wel slechte invloed kunnen hebben. En dat moet je niet willen! Ik vind het ergste in de week dat ik de kids niet heb. Nu kwamen ze hier eerst nog uit de schoolbus rollen en zag ik ze elke dag nog. En de oudste heeft eerst 8 mnd bij mij gewoond maar gaat nu ook om de week, en maakt de bus nu een extra stop en zie ik ze niet meer elke dag . En dat is zwaar. Maar life is short en je kan maar beter proberen het beste ervan te maken :idea:

Oeps,dat was ff slikken toen ik het hoorde,jullie leken een happy familie together :yes: Vooral op een boerderij heb je elkaar zo hard nodig,het werk en vooral het meedenken en de kids die opgroeien tussen de akkers en vee...
Maar als het echt niet meer gaat....dan is is er blijkbaar geen keuze meer.
Wens jullie beiden veel sterkte Corjan en Sandra , hoop ook dat het goed blijft tussen jullie. :yes:
jan.nl

Beroep: boer
Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor poekske » wo jun 12, 2019 18:39

:shock: :cry: wat een triest nieuws hier...
poekske

Beroep: Zelfstandig slager @sint kruis brugge
Interesses: vlees en voeding

Berichtdoor Juukje » wo jun 12, 2019 19:05

Corjan schreef:Idd kinderen de dupe is kort door de bocht! Sandra en ik zijn nu 8 mnd uit elkaar en proberen voor de kids het beste er van te maken. Dat valt niet altijd mee maar goed overleg en toch proberen op 1 lijn te zitten helpt enorm. Onze jongste die wat problemen op school had ging in die periode goed vooruit. En waren juist bang voor een negatieve reactie. Een iets ander programma op school heeft denk ik ook geholpen . Maar ondanks dat toch wat vooruit gang. Als je als ouders je er voor in wil zetten kan de schade wel wat beperkt blijven. Maar een vecht scheiding zou wel slechte invloed kunnen hebben. En dat moet je niet willen! Ik vind het ergste in de week dat ik de kids niet heb. Nu kwamen ze hier eerst nog uit de schoolbus rollen en zag ik ze elke dag nog. En de oudste heeft eerst 8 mnd bij mij gewoond maar gaat nu ook om de week, en maakt de bus nu een extra stop en zie ik ze niet meer elke dag . En dat is zwaar. Maar life is short en je kan maar beter proberen het beste ervan te maken :idea:

Mee eens.. soms is t kiezen tussen twee kwaden en kan scheiding ‘het beste’ zijn.. niet leuk.. maar zo is t soms gewoon maar.. sterkte met de situatie!
Juukje

Berichtdoor Roderick » wo jun 12, 2019 21:00

Henk schreef:

Ik had het afgelopen december al mogen vernemen. Altijd triest tuurluk wanneer een huwelijk niet slaagt...
Maar wat Jan als 'leuk setje' zag pakte in de praktijk anders uit. Gijs was de chaoot die telkens weer met veel enthousiasme op een nieuw 'project' dook, onderwijl het vorige project onaf aan de kant te schuiven. Fem is stipt, netjes en gestructureerd. Jaren geleden zei ze wel es dat hun terrein scherp afgebakend was. Achter meehelpen deed ze niet want daar werd ze stapelgek van.
Gijs had met de bruiloft beterschap beloofd, zelfs aan ons persoonlijk. Hij snapt het probleem wel maar was niet in staat te veranderen. Valt ook niet mee. Hoe ouder je bent hoe moeilijker is je los te rukken uit een patroon. Maar los hiervan; hij is een bovenste beste goeie klos (y)

Is natuurlijk vreselijk naief van iemand op die leeftijd en die al een gefaalde relatie met kind achter de rug heeft om met iemand te trouwen waarvan je weet dat er dingen zijn die je gigantisch irriteren, maar waarvan je dan denkt dat verander ik wel. :roll:
Das meer iets voor meisjes van 16 :oops:
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor Kees99 » wo jun 12, 2019 22:55

Roderick schreef:
Henk schreef:

Is natuurlijk vreselijk naief van iemand op die leeftijd en die al een gefaalde relatie met kind achter de rug heeft om met iemand te trouwen waarvan je weet dat er dingen zijn die je gigantisch irriteren, maar waarvan je dan denkt dat verander ik wel. :roll:
Das meer iets voor meisjes van 16 :oops:

En maar lekker slepen met die kids. 1 weekje hier en dan een weekje daar.
Kees99

Berichtdoor Hindrik » wo jun 12, 2019 23:18

Kees99 schreef:En maar lekker slepen met die kids. 1 weekje hier en dan een weekje daar.

Altijd jammer, maar soms kunnen kinderen beter wekelijks switchen tussen pa en ma, dan dagelijks te bivakkeren tussen twee vuren.
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Berichtdoor poekske » do jun 13, 2019 06:44

Inderdaad Hindrik. En ik kent weten :yes:
poekske

Beroep: Zelfstandig slager @sint kruis brugge
Interesses: vlees en voeding

VorigeVolgende

Keer terug naar Community