MelkboerLuc schreef:Bij ons gaat het venster van de cabine nooit dicht
Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
Te veel korting gevraagd zeker

Moderator: Moderators
MelkboerLuc schreef:Bij ons gaat het venster van de cabine nooit dicht
Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
Jij snapt 'm. Voeren lukt dan altijd!john jakobs schreef:als de een kapot is hebben we nr 2 nog
boer pieter schreef:het is een mooie machine met veel optiesmaar ik heb een half jaar geleden een geleend om dat mijn redrock een dag ziek was,
en vind het een ramp zo'n verrijker ,het uitzicht is rond uit bar slecht je ziet niks en daarbij zit je erg laag wat ik ook een groot nadeel vind ,het was trouwens een merlo , mijn achter buurman heeft een tijdje terug een kramer kl 25 ook een 5 ton machine 4 wiel gestuurd ,dat vind ik een mooi ding als mij redrock het ooit een keer begeeft dan wil ik zo iets ,maar luc veel geluk er mee je bent het ook gewend dus dit zal ook wel gaan
Kasé5 schreef:Doet ie echter een verreikerklant een shovel mee dan is de ramp helemaal niet te overzien![]()
![]()
john verhaar schreef::lol: ja dat zat ik ook al te denken Rody,hier is de laatste verrijker 7 jaar geleden weg gegaan en we hebben hem tot nu toe nog niet gemist
Roderick schreef:Daarom hebben ze teleloaders uitgevonden![]()
![]()
Alle voordelen van een loader en verreiker samen.
Als je dat eenmaal gewend bent, dan is terug gaan naar een normale loader al lastig, maar een verreiker helemaal een ramp.![]()
![]()
Stabiliteit is tegenwoordig ook super met die dingen, vooral type banden heeft daar heel veel invloed op.![]()
![]()
Prijskaartje wat hoger dan een verreiker, maar je krijgt er ook nog al wat meer voor.![]()
Keer terug naar Koe en mechanisatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten