Moderator: Moderators
Henk schreef:Corjan schreef:Hier btw altijd weinig ophaal koeien met vrij verkeer. I think its still the way to go
Wij waren enkele jaren geleden op een bruiloft. Daar was ook een koeienboer die 4 maanden met een botje draaide. De hele godganse dag liep ie op zn Phone te turen of was ie aan t bellen met het thuisfront.
Ik dacht gij bent eik ginne type veur ne botje
boer pieter schreef:Nee moet dat dan
Corjan schreef:Ik heb geen app of iets zodat ik de robots kan controleren. Waarschijnlijk ga ik dat dan wel doen dus uit zelf bescherming heb ik dat nietDus de twee keer op een dag met het spitsuurtie zien we wel hoe het er bij staat.
Bij mij zijn de alarms niet het problem maar meer de verse vaarsen instroom en training. En dat begin ik met de lely wel spuugzat te worden. Deze mnd 18 verse dus loop ik mij deze dagen wel eens op te winden![]()
Roderick schreef:Jeugd tegenwoordig Poek.
Willen alleen boeren als alles lekker makkelijk gaat. Auto voeren, auto melken, loonwerker al het landwerk. Inseminator en bekapper doen hun werk. Dus easy life
ten Hoeve schreef:Corjan schreef:Ik heb geen app of iets zodat ik de robots kan controleren. Waarschijnlijk ga ik dat dan wel doen dus uit zelf bescherming heb ik dat nietDus de twee keer op een dag met het spitsuurtie zien we wel hoe het er bij staat.
Bij mij zijn de alarms niet het problem maar meer de verse vaarsen instroom en training. En dat begin ik met de lely wel spuugzat te worden. Deze mnd 18 verse dus loop ik mij deze dagen wel eens op te winden![]()
En daarom hebben wij hier dus speciefiek gekozen voor de SAC omdat het trainen van vaarsen zo gemakkelijk gaat met het handmatig kunnen aansluiten. Elke maand hebben wij hier ook wel 15+ vaarsen te trainen en meesten gaan goed maar sommigen proberen voor 2 dagen de box af te breken en dan is het verrekte handig om er effe naast te kunnen staan in de put om even rustig de vaars te kunnen aansluiten
boer pieter schreef:Hoor van gea robot ook veel goede berichten
Roderick schreef:Jeugd tegenwoordig Poek.
Willen alleen boeren als alles lekker makkelijk gaat. Auto voeren, auto melken, loonwerker al het landwerk. Inseminator en bekapper doen hun werk. Dus easy life
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten