hulsteins schreef:mRNA vaccins hebben de wedstrijd met kop en schouders gewonnen
100 miljoen mensen gevaccineerd
veel minder bijwerkingen en
effectief tegen (bijna) alle varianten
Effe uit het 'koeienvaccinatietopic' gehaald...
Moderator: Moderators
hulsteins schreef:mRNA vaccins hebben de wedstrijd met kop en schouders gewonnen
Talis schreef:je punt hiermee henk is?????
opelmanta schreef:Talis schreef:je punt hiermee henk is?????
Dat het netter staat als je reageert in het juiste topic.
G.U. schreef:hulsteins schreef:mRNA vaccins hebben de wedstrijd met kop en schouders gewonnen
Het is vooral een commercieel succes. Nog even afwachten of ze het ons door de strot gaan drukken dan we elk jaar weer gevaccineerd moeten worden
MarcB schreef:Ik snap van dat hele virus niets. Kijk je naar de getallen zie je dat er gemiddeld 0,035% van de mensen sterven dat zijn 35 mensen per 1000 mensen. En dat noemt men een pandemie, bij zoiets denk ik aan sterftecijfers van 10% en meer. Dan mag men nerveus worden. Nu is en word de economische schade vele malen groter met grote gevolgen op de lange termijn.
Het gevolg van deze crisis is dat rijke mensen alleen nog maar rijker worden en de arbeiders alleen maar armer.
Flyinghollander schreef:MarcB schreef:Ik snap van dat hele virus niets. Kijk je naar de getallen zie je dat er gemiddeld 0,035% van de mensen sterven dat zijn 35 mensen per 1000 mensen. En dat noemt men een pandemie, bij zoiets denk ik aan sterftecijfers van 10% en meer. Dan mag men nerveus worden. Nu is en word de economische schade vele malen groter met grote gevolgen op de lange termijn.
Het gevolg van deze crisis is dat rijke mensen alleen nog maar rijker worden en de arbeiders alleen maar armer.
3.5 persoon per 1.000 bedoel je. Wereldwijd meende ik 2 personen per 1.000
MarcB schreef:Flyinghollander schreef:MarcB schreef:Ik snap van dat hele virus niets. Kijk je naar de getallen zie je dat er gemiddeld 0,035% van de mensen sterven dat zijn 35 mensen per 1000 mensen. En dat noemt men een pandemie, bij zoiets denk ik aan sterftecijfers van 10% en meer. Dan mag men nerveus worden. Nu is en word de economische schade vele malen groter met grote gevolgen op de lange termijn.
Dat kan ook, maar ik bedoelde 10.000.
Flyinghollander schreef:MarcB schreef:Ik snap van dat hele virus niets. Kijk je naar de getallen zie je dat er gemiddeld 0,035% van de mensen sterven dat zijn 35 mensen per 1000 mensen. En dat noemt men een pandemie, bij zoiets denk ik aan sterftecijfers van 10% en meer. Dan mag men nerveus worden. Nu is en word de economische schade vele malen groter met grote gevolgen op de lange termijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten