Moderator: Moderators
Poekske schreef:Merci iedereen. Ik slaap apart, zodat ik men nacht rust heb. Enkel als Thijs lastig is snachts gabik er ook uit. De shop draait ook nog
G.U. schreef:Poekske schreef:Merci iedereen. Ik slaap apart, zodat ik men nacht rust heb. Enkel als Thijs lastig is snachts gabik er ook uit. De shop draait ook nog
Mijn zusje werkt in een slachter/slagerij. Had voor kerst 100 uren in vijf dagenNu wat rustiger aan doen denk? En wat ‘meer’ tijd voor het gezin..?
Nou...ieder ze'n hobby. Dat is nogal wat. Op de lange duur toch niet vol te houden ?!Poekske schreef:G.U. schreef:Poekske schreef:Merci iedereen. Ik slaap apart, zodat ik men nacht rust heb. Enkel als Thijs lastig is snachts gabik er ook uit. De shop draait ook nog
Mijn zusje werkt in een slachter/slagerij. Had voor kerst 100 uren in vijf dagenNu wat rustiger aan doen denk? En wat ‘meer’ tijd voor het gezin..?
Laatste twee weken van het jaar zijn de drukste maar qua werk valt dat mee tov de rest van het jaar aangezien ik een groot machinepark heb, en we die 2 weken geen charcuterie maken. Ipv 90 uur per week doen we er nu 100.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten