Boer zoekt vrouw (deel 3)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Boer zoekt vrouw (deel 3)

Berichtdoor Hans van Bergen » do apr 16, 2020 11:44

W.A schreef:
Henk schreef:Dan heeft Hans 'n beste kuilbult liggen :shock: (y)
Zag ook ja!

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Ok das een manier om de forse cupmaat van mijn vriendin te omschrijven aparantly :yes:
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Kasé5 » zo mei 03, 2020 21:00

Ik denk dat de buurman van Hans geen gemakkelijke kandidaat was voor de redactie. Een zelfingenomen iemand die bang was dat de donkere Vera hém zou afwijzen en daarom maar voor zéker, voor Angela koos zodat ie z'n eigen reis kon maken.
van Dam af
Kasé5

Beroep: melkveehouder
Interesses: melkveehouderij en rekenmachientjes

Berichtdoor Hans van Bergen » ma mei 04, 2020 11:12

Ik verbaas me nogal over de reacties allemaal. Bij boer Jan duikt Nienke lekker de koffer in met Jan en hij is helemaal hotedebotel. Hoe heet ze gaat lekker met GJ op pad en hangt daar de diepvries uit te hangen. Bastiaan wordt ook als een soort wandelende Tarzan gebruikt waar geen batterijen in hoeven. En onze Geert gaat keurig op reis met Angela, showd haar een goed time en is eerlijk da ie niet DAT voelt. Iets wat je niet kunt creeeren :yes: iets wat je niet kunt oproepen. Vervolgens brengt hij haar keurig schoon en ongebruikt terug naar huis. En gans NL en omstreken valt nu over hem heen en nu is hij een hork. :shock: :?
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Berichtdoor Hans van Bergen » ma mei 04, 2020 11:13

Tip kijk volgende week weer want it aint over til its over
Hans van Bergen

Berichtdoor jvt » ma mei 04, 2020 13:00

Hans van Bergen schreef:Ik verbaas me nogal over de reacties allemaal. Bij boer Jan duikt Nienke lekker de koffer in met Jan en hij is helemaal hotedebotel. Hoe heet ze gaat lekker met GJ op pad en hangt daar de diepvries uit te hangen. Bastiaan wordt ook als een soort wandelende Tarzan gebruikt waar geen batterijen in hoeven. En onze Geert gaat keurig op reis met Angela, showd haar een goed time en is eerlijk da ie niet DAT voelt. Iets wat je niet kunt creeeren :yes: iets wat je niet kunt oproepen. Vervolgens brengt hij haar keurig schoon en ongebruikt terug naar huis. En gans NL en omstreken valt nu over hem heen en nu is hij een hork. :shock: :?

Mee eens Hans, hij had natuurlijk ook lekker ff de poedersuiker kunnen lossen en daarna kunnen zeggen dat het niks word. Is hem wat dat betreft te prijzen, daarnaast is het natuurlijk televisie, knippen en plaken net wat hun het beste uitkomt. Ken Geert zelf niet, maar zowel jij gaf aan dat het een prima kerel is en onze vaste vrachtrijder uit Oeffelt zei hetzelfde. Verder erger ik me eraan dat ze hem als enigste ondertitelen, is toch prima te verstaan door heel nederland lijkt mij. Kortom, misschien is het toch wel een l*l van een vent maar geef hem toch ff voordeel van de twijfel
die belgen zijn zo dom nog niet...
jvt

Beroep: crisismanager en melkveehouder
Interesses: koeien, buitenland, gemeentepolitiek, gezinnetje enz

Berichtdoor Talis » ma mei 04, 2020 13:07

conclusie is toch wel dat in oeffelt vreemde snuiters wonen..
Talis

Berichtdoor Hans van Bergen » ma mei 04, 2020 13:45

:no: Nee in Oeffelt nie nee :no: De rest vd wereld daar en tegen :yes: :yes:
Hans van Bergen

Berichtdoor Hans van Bergen » ma mei 04, 2020 13:49

Ik ben perfect tevreden hoe hij is neergezet :yes: Daar is niets aparts aan getwist of wat dan ook. Hij is ms homo hoor ik dat men twittert :yes: Gay NL schrijf vooral ff een brief boer Geert Oeffelt komt altied an.
Hans van Bergen

Berichtdoor Talis » ma mei 04, 2020 14:45

kom op hans. Ik vind prima.. Maar tis een fremde
Talis

Berichtdoor Hans van Bergen » ma mei 04, 2020 16:27

Ja en wie is er wel normaal? Onze Geert is een luie zak according to Henk want licht continu te bankieren. Ja die heb gewoon een baan waartie al 35 jaar om 4.30 present moet zijn en voor de opnames hebtie 14 vakantie genomen
Hans van Bergen

Berichtdoor Corjan » ma mei 04, 2020 16:41

Blablabla Hans :lol: Henk heeft het mooi omschreven over die schildpad uit Oeffeld die zo snel gaat (y) :lol: :lol:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor jan.nl » ma mei 04, 2020 18:19

Hans van Bergen schreef::no: Nee in Oeffelt nie nee :no: De rest vd wereld daar en tegen :yes: :yes:

Talis maakt maar een grapje Hans :lol:
jan.nl

Beroep: boer&recreatie
Interesses: vrije tijd ,sport & koeien

Berichtdoor Flyinghollander » ma mei 04, 2020 20:28

Hans van Bergen schreef:Ja en wie is er wel normaal? Onze Geert is een luie zak according to Henk want licht continu te bankieren. Ja die heb gewoon een baan waartie al 35 jaar om 4.30 present moet zijn en voor de opnames hebtie 14 vakantie genomen

Melkt toch niet? waarom dan zo vroeg?
Flyinghollander

Berichtdoor Hans van Bergen » di mei 05, 2020 10:38

Ja da is kennelijk as je een vast arbeids contract heb da as je dan om 4,30 op je werk moet zijn da je der dan ok moet wesen :yes: Wah hij daar tegenwoordig doet week nie hij heb es zijn rug gebroken gehad bij een quad accident zoas je in de show zag
Hans van Bergen

Berichtdoor Henk » di mei 05, 2020 17:38

Hans van Bergen schreef:Vervolgens brengt hij haar keurig schoon en ongebruikt terug naar huis.

:lol: :lol: :lol:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

VorigeVolgende

Keer terug naar Community