Boer zoekt vrouw (deel 3)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Boer zoekt vrouw (deel 3)

Berichtdoor Niek Arends » zo sep 01, 2019 20:43

Die meid woont kwartiertje bij ons vandaan.
Niek Arends

Beroep: Kunststofkozijnenboer

Berichtdoor Niek Arends » zo sep 01, 2019 20:45

W.A schreef:Hey waar woont die Geert dan die ze net hebben voorgesteld?

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Denk vlak bij Hans van Bergen :mrgreen:
Niek Arends

Beroep: Kunststofkozijnenboer

Berichtdoor Hans van Bergen » zo sep 01, 2019 21:11

Des nie wied nee
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor jvt » zo sep 01, 2019 21:31

W.A schreef:Hey waar woont die Geert dan die ze net hebben voorgesteld?

Geert Mooren kont uit Oeffelt, zit op boerderij van Jan Lange en dat is tussen Lamers en Langerak in
die belgen zijn zo dom nog niet...
jvt

Beroep: crisismanager en melkveehouder
Interesses: koeien, buitenland, gemeentepolitiek, gezinnetje enz

Berichtdoor Flyinghollander » ma sep 02, 2019 09:53

Frans is mijn oud buurman.
Flyinghollander

Berichtdoor Hans van Bergen » ma sep 02, 2019 10:49

Geert kunnen we nog veel plezier van beleven. weet zaken goed onder woorden te brengen en is optimistisch en positief ingesteld. Neemt zelf energie mee. Ook zijn prachtige Kleveriaans accent wat men hier in de streek en over de grens spreekt is positief. Heb al vaker gehoopt dat iemand zijn gesprekken opneemt omdat hij nog ouwerwetse woorden gebruikt af en toe. Mooi dat hij het georven huis in ere houdt en we leerden dat je een zwembad automatisch ken schoonmaken. Ik denk dat Yvonne deze boer zelf neemt.
Dan een lekker meidje wat zich als vrouw ziet. Schat dat kan je je je hele leven nog voelen. Na haar 40e is ze weer een meisje. Schande dat de omgeving dit zo laat lopen. Ze is dislectisch. Boeien. Voel je niks van. Int donker al zeker nie.
Dan hadden we weer een knappe akkerbouwer. De ervaren kijkert herkent dit beeld. Waarom heeft die nog geen meisje nou meestal komen we daar na een paar afleveringen wel achter. Iets met stugge zeeuwen toestanden.
Ok moi een zorgboerderijboer. Moet ik ook om lachen. Wordt leuk om die te volgen. Met name ook om de klanten. Die btw altied clienten genoemd worden. Tiepisch NL.

"Ik zit met mijn broer in maatschap en we melken 200 koeien' Lijkt me leuk as die gevolgd wordt. Maar hier kwamen de eerste klachten al binnen. De vrouwtjes praten liever met hem in gongen brommers kiekuh met zijn maten. Ja da hejje welles. Ik heb ook al es naar beneden gewezen en uitgelegd da da geen praatpaal was en da der geen ANWB op mijn rug stond. Helpt nie. Ze willen of zewillen nie. Vrolijk verder zoeken.

Toen dacht ik even dat onze Jan weer aan de zeppert zat te frobelen want ik meende dawwe overgeschakeld waren naar Andere Tijden de jaren 70. Een prachtig bewaarde Same met melktankje en een melkwagen. Een moeder, MRY koeien met horens en Willem. Altijd maar met een koppel bejaarden in een kerk zit gaat jouw nie ver brengen Willem :no: Over een paar jaar gaat die kerk dicht woont jouw moeder met een nieuwe vriend ergens anders. En jouw publiek mag geen TV kiekuh wah en zeker en vast al nie op zondag. Apart potje zoekt apart dekseltje. Deksels passen heel vaak niet op de potjes Willem. Tzit vaak met een elastiek vast of er ligt een klinker op. Leuke goser. Gaak volgen via de site.
Dan zagen we een paarden annex frietboer met cup b die ook al wat jankerig begon te klagen.

Klagen deed ook de verhuisboer. Wat moeten wij met dat geklaag dat je alleen ben. Presenteer jezelf leuk. Tuurlijk gaat Yvonne ook in die wond lopen peuren . Ik ben saai ik ken hier niemand frikandel of kroket??Wel slank gezien zijn rantsoen. Dat dan weer wel.Internet kwestie

Zagen we ok bij de friese accountant boer. Begint leuk bij de pinken maar al snel gezanik over de vrouwen, gezeur met de dates. Doe es leuk op TV. joe nevver get a sekund tjans toe meek a furts imressijon. En as je singel ben geniet daar ook van. Date lekker ga naar een festival geniet van je vrijheid. Dan ben je een stuk aantrekkelijkere partner. En dan komt de catering of loonvoerder voerlossen, immers denk in oplossingen :roll: :roll: Hepptie gwoon opwarm maaltied bij die je iedere supermarkt kunt kriege :lol: :lol:
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Berichtdoor jvt » ma sep 02, 2019 16:44

Mooi samengevat Hans. Het dialect van Geert is idd een van de mooiste van nederland, net wat zingeriger dan dat van bij ons en bijvoorbeeld Haps, is toch weer anders. Mbt de zeeuw, denk niet dat het zozeker aan de stugheid ligt, maar dat hij er nog niet helemaal over uit is op welk geslacht hij valt :wink:
Niettemin leuke deelnemers deze keer, dit najaar kijken we naar bzv wallonie, waar zoon van de buurman meedoet, prima vent die toevallig in een rolstoel zit maar daar niet naar leeft (y) , kunnen we na nieuwjaar mooi doorpakken met de nederlandse uitvoering
jvt

Berichtdoor W.A » ma sep 02, 2019 16:49

jvt schreef:Mooi samengevat Hans. Het dialect van Geert is idd een van de mooiste van nederland, net wat zingeriger dan dat van bij ons en bijvoorbeeld Haps, is toch weer anders. Mbt de zeeuw, denk niet dat het zozeker aan de stugheid ligt, maar dat hij er nog niet helemaal over uit is op welk geslacht hij valt :wink:
Niettemin leuke deelnemers deze keer, dit najaar kijken we naar bzv wallonie, waar zoon van de buurman meedoet, prima vent die toevallig in een rolstoel zit maar daar niet naar leeft (y) , kunnen we na nieuwjaar mooi doorpakken met de nederlandse uitvoering
De Belse is nu toch een buitenlandse serie?! Had er laats 1 aflevering van gekeken via www. Wel leuk te zien vond ik!

W.A

Beroep: Melkveehouder.
Interesses: Koetjes/economie

Berichtdoor Hans van Bergen » ma sep 02, 2019 17:21

Nie iedereen die zijn haren kamt en optied een schon onderbox antrekt is gleik gay wah :no: As een kel nou keihard stut te kontbonke bij een andere kel ja dan hedde kans van wel ja :yes:
Hans van Bergen

Berichtdoor Henk » ma sep 02, 2019 19:18

Hans van Bergen schreef:Ja da hejje welles. Ik heb ook al es naar beneden gewezen en uitgelegd da da geen praatpaal was en da der geen ANWB op mijn rug stond.

:lol: :lol: :lol:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Richt » di sep 03, 2019 06:47

Geen samenvatting bij Henk op de site?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Richt

Beroep: Melkveehouder
Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, techniek

Berichtdoor jvt » di sep 03, 2019 07:18

W.A schreef:
jvt schreef:Mooi samengevat Hans. Het dialect van Geert is idd een van de mooiste van nederland, net wat zingeriger dan dat van bij ons en bijvoorbeeld Haps, is toch weer anders. Mbt de zeeuw, denk niet dat het zozeker aan de stugheid ligt, maar dat hij er nog niet helemaal over uit is op welk geslacht hij valt :wink:
De Belse is nu toch een buitenlandse serie?! Had er laats 1 aflevering van gekeken via www. Wel leuk te zien vond ik!

hier nu al afgelopen, op zich wel leuke serie ja
jvt

Berichtdoor jvt » di sep 03, 2019 07:20

Hans van Bergen schreef:Nie iedereen die zijn haren kamt en optied een schon onderbox antrekt is gleik gay wah :no: As een kel nou keihard stut te kontbonke bij een andere kel ja dan hedde kans van wel ja :yes:

Was niet de enige die dat dacht Hans, op de vriendenapp waren meningen gelijk. Niettemin, wens de jongen succes maar mag hopen dat hij dan niet Geert van de plek van de eerste vijf afhoud
jvt

Berichtdoor poekske » di sep 03, 2019 08:24

Bij al die show tv ligt alles al op voorhand vast wie wel en niet doorgaat... Tv is sensatie...
poekske

Beroep: Zelfstandig slager @sint kruis brugge
Interesses: vlees en voeding

Berichtdoor hendrik83 » di sep 03, 2019 10:41

Richt schreef:Geen samenvatting bij Henk op de site?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Daar zat ik ook al op te wachten :mrgreen:
hendrik83

Beroep: werkverschaffer voor een leger ambtenaren

VorigeVolgende

Keer terug naar Community