Moderator: Moderators
boer pieter schreef:compackt voeren is het voer nat maken zo dat ze niet meer kunnen selecteren wat vinden jullie hier van .IK vind het in iedergeval niks
Sander schreef:daar hebben menig boer van 't voorjaar een oplossing voor gevonden
Flyinghollander schreef:Maar ze melken toch best Henk, Benny riep 11.000 liter en niet slechter, dus het zou best eens kunnen.
Maar had ook gehoord van bedrijven waar het niet werkte.
opelmanta schreef:Zo op het eerste gezicht lijkt het mij ook niks maar als je de filmpjes ziet dan zit er wel een logisch verhaal achter. Altijd hetzelfde voer in de pens en daardoor geen structuur nodig. Ik begin er niet aan, daar ben ik dan weer te schijterig voor maar wou het wel eens een paar dagen bekijken.
john verhaar schreef:opelmanta schreef:Zo op het eerste gezicht lijkt het mij ook niks maar als je de filmpjes ziet dan zit er wel een logisch verhaal achter. Altijd hetzelfde voer in de pens en daardoor geen structuur nodig. Ik begin er niet aan, daar ben ik dan weer te schijterig voor maar wou het wel eens een paar dagen bekijken.
Welk filmpje
Henk schreef:Flyinghollander schreef:Maar ze melken toch best Henk, Benny riep 11.000 liter en niet slechter, dus het zou best eens kunnen.
Maar had ook gehoord van bedrijven waar het niet werkte.
Vind ik niet boeiend FlyBen meer benieuwd naar de gezondheid, de mest, vruchtbaarheid en conditie van de koeien
Corjan schreef:Yep drogere rantsoenen kan het goed uitpakken ja![]()
![]()
Maar het zal wel te goedkoop zijn voor velen
durk schreef:Corjan schreef:Yep drogere rantsoenen kan het goed uitpakken ja![]()
![]()
Maar het zal wel te goedkoop zijn voor velen
Ik zag vorige week voerkosten per kg melk bij Deense boeren![]()
Daar werd ik dus niet gelukkig van, daarnaast ook nog hoge bewerkingskosten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten