Moderator: Moderators
Richt schreef:opelmanta schreef:Hier maar even naar toe. Er zijn nogal wat compact voerders in naam. Ik heb een wat te lange deeltjes lengte en voer nog een beetje brok. Dat zijn mijn hoofdzonden. Als het weer het een beetje toe laat dan week ik het voer wel 14 uur in.
Zijn er nog meer die het voer inweken of mengt iedereen maar weer normaal en flikkert er dan een plons water bij?
Meel en krachtvoer achtigen weken we 10-12 uur in, daarin zit volgens mij de meeste winst, ook zonder alles daarna helemaal fijn te prakken.
water er op het laatst bij in doen heeft volgens mij maar weinig zin, je kuilen nat maken heb je niet veel aan (tenzij je met 50% DS kuilen werkt mischien)
christo schreef:Richt schreef:opelmanta schreef:Hier maar even naar toe. Er zijn nogal wat compact voerders in naam. Ik heb een wat te lange deeltjes lengte en voer nog een beetje brok. Dat zijn mijn hoofdzonden. Als het weer het een beetje toe laat dan week ik het voer wel 14 uur in.
Zijn er nog meer die het voer inweken of mengt iedereen maar weer normaal en flikkert er dan een plons water bij?
Meel en krachtvoer achtigen weken we 10-12 uur in, daarin zit volgens mij de meeste winst, ook zonder alles daarna helemaal fijn te prakken.
water er op het laatst bij in doen heeft volgens mij maar weinig zin, je kuilen nat maken heb je niet veel aan (tenzij je met 50% DS kuilen werkt mischien)
Wat is precies het voordeel van meerdere uren inweken?
En...., wat het rantsoen er sneller van?
boer pieter schreef:wat ik ook zelf doe en steeds meer boeren zie doen is weer gps verbouwen en minder mais ,en over cv dat doet niemand meer en die het wel deden hier opt forum die zijn geen boer meer
Roderick schreef:Whoa Pieter, ik ben (nog) boer, en John Verhaar en Reinout Verhoef ook laatste keer dat ik checkte!
Roderick schreef:Blijkbaar, maar niemand durft hier te zeggen waarom.
Hetzelfde geld voor Dave de Boer.
Ook gestopt
MarcB schreef:Roderick schreef:Blijkbaar, maar niemand durft hier te zeggen waarom.
Hetzelfde geld voor Dave de Boer.
Ook gestopt
Waarom stopper er hier boeren. Verschillende reden leeftijd, gezondheid, familie situatie, financiële omstandigheden.
Waarom Pedro stopt weet ik niet.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten