teun schreef:Poekske schreef:Tja want China is the place te be hé. Lekker communisme
dat bedoel ik helemaal niet, wat ik bedoel is dat er totaal geen vertrouwen in het systeem meer is en common sense helemaal weg is. Vroeger ging men er vanuit dat wat de regering doet in het belang van de mensen is. Nu wordt niks en niemand meer gelooft, iedereen heeft een mening en krijgt op social media een platvorm en daardoor krijg je dit soort tafarelen.
Het komt nog een keer zover dat dit echt mis gaat door de ignorance van veel mensen. Uit jouw reacties heb ik jouw ingeschat als iemand die heel redelijk is en het vaak bij het juiste eind heeft. Daarom vindt ik het onbegrijpelijk dat iemand zoals jij zo'n mening uit.
En niet alleen jij. ongeloofelijk.
Henk lijkt nu ook al zo'n twijfelaar. Hij heeft zijn leven kunnen we wel zeggen te danken aan de medische zorg na zijn aanvaring met de stier en ziektes daarna. En nu gaan twijfelen aan de werking van een vaccin waardoor je ander mensen in gevaar brengt. Die hele hormoon behandeling in Tilburg is ook verzonnen door dezelfde pharmacy bedrijven die nu dit vaccin ontwikkelen.
Teun,,
Het is een longziekte, ik ben sinds dit jaar ook regelmatig op de long afdeling in ziekenhuis en iedere 3 maand voor hercontrole ivm sarcoidose. Als longartsen zelf zeggen dat het een gevaar is voor de oudere bevolking, niet gevaarlijker dan gewone griep voor gezonde mensen geloof ik hen. Sociale media enzo die onzin lees ik zelfs niet voor alle duidelijkheid. Weet niet of je België kent maar vertrouwen in de regeringen hebben we hier helemaal niet meer. Beetje bij beetje willen ze over alles baas zijn, ze hebben bvb geld nodig dus per direct moete' banken alle gegevens in een map gooien waar de fiscus met 1 vingerknip alles terugvind om maar een voorbeeld te geven. Dus nee, de regering die betrouw ik niet. De corona cijfers stijgen ookal is de horeca en contact beroepen dicht, lopen we hele dagen met mondmasker. Dus wat moeten we nog geloven? Ik weet het ook niet