Welke uiermint

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met melkproductie.

Moderator: Moderators

Welke uiermint

Berichtdoor Koeienboer2 » wo jun 08, 2022 14:25

Hoi allen,

Welke uiermint gebruiken jullie? Een vriend van mij raadde de uiermint bij melkvee.shop aan. Maar ik ben benieuwd welke andere boeren gebruiken voor hun koeien. Hopelijk kunnen jullie mij helpen en hebben jullie goede aanbevelingen.
Koeienboer2

Re: Welke uiermint

Berichtdoor G.U. » do jun 09, 2022 12:08

Ah mooie manier om zo wat sluikreclame te maken :lol: ik gebruik de goedkoopste. Werkt evengoed
Wâldgaren Molkfeebedriuw
G.U.

Beroep: Boer

Berichtdoor melker » do jun 09, 2022 12:37

Die met hoogste % pepermunt, menthol. Gebruik ze vooral bij mij zelf :yes: Paar jaar terug een fronzen shoulder, binnen week 2 maal insmeren per dag en helemaal genezen. Zit sinds bijna half jaar met hielspoor geklooid, kon amper nog lopen ben inmiddels 5 weken aan het insmeren en kan bijna Nijmeegse 4 daagde wel weer lopen (y) Overal waar ik ben ruikt het naar menthol :) maar alternatief was lang omklonken bij fysio therapeut. Wel nog paar knoflookpillen erbij plus 2 beerenburgjes per dag , is complete behandeling :cheers:
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Berichtdoor melker » do jun 09, 2022 12:38

Heb die van Topro (y)
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Berichtdoor opelmanta » do jun 09, 2022 14:51

Vooral goed spul als je in de kadavers zit, beetje onder de neus wrijven.
pas er ook op dat de tegenstanders van eventuele complottheorien er op uit kunnen zijn om logica en verstand bij de verstandige mensen uit te zetten
opelmanta

Keer terug naar Koe en melken