Schoonvelde schreef:Kasé5 schreef:Nou heb je geen arrogantie van Lely maar ik hoorde je deze herfst nog niet zo positivo over de melkerij Jappie![]()
Hoe gaat het Nu?
Hoeveel melk/dag??
Nu zit jij ook bij Lely Zuidwolde, dat is gewoon een goed club geworden de laatste 8 jaar. Moest eerst zelf ook erg wennen hoe je met zo een service organisatie omgaat tov de lokale melkstal dealer die dermate lage facturen schreef dat ze nu geen melkstallen meer verkopen, maar wanneer je duidelijk aangeeft wat de problemen zijn lossen ze het bijna altijd perfect op.

Vorig jaar was ie hier voor matrassen voor het jongvee. Stond ie bij de robots te kijken, ik vroeg, mis je dit nou niet?
Absoluut niet zei die. "Die zij aan zij melkstallen was wel leuk werk maar met die rotors hield het gezeur nooit op. Daarom had ik helemaal geen zin in robots"
Maar Zuidwolde is gewoon een goeie club. Je betaald ervoor maar ze staan er wel voor.
Paar maand terug gaf de compressor de geest. Omgeruild en niks meer van gehoord nou dan vergeet je heel gauw de aanschaf- en serviceprijs. Ik zou er ook best de melk willen leveren of mijn hypotheek willen afsluiten!
Ik had mijn lavals anderhalf jaar toen de frequentieregelaar vd vacuumpomp gek deed. Komt monteur, trekt alles los en komt 3 uur later met compleet nieuwe pomp aanzetten. Ik zei wat doe je nou

Krijg gelijk een rekening van € 2.500

Ik woon maar 5 minuten van Laval Benelux in Steenwijk, heb geen Leopard maar toch er direct heen. Wat kreeg ik te horen? "Je had geluk want als ie in het 3e jaar gezeten had had je de volle €3.700 betaald!!

Mijn eigen dealer dacht trouwens precies zo over 'Steenwijk'.