heeft iemand ervaring met het bedrijf Sununited over verhuur daken voor zonne cellen.
stond een artikel in Nieuwe oogst.
de site ziet er nogal gelikt uit, alleen de Alg Voorwaarde vind ik niet heel erg prettig eruitzien
Moderator: Moderators
wil schreef:licht jou dak op het zuiden
dak ligt op het zuiden, dakhelling 22%, 25% is ideaal, geen schaduw van bomen of iets dergelijks
en weet je mischien of dit ook voor dk geld
M H schreef:wil schreef:licht jou dak op het zuiden
dak ligt op het zuiden, dakhelling 22%, 25% is ideaal, geen schaduw van bomen of iets dergelijks
en weet je mischien of dit ook voor dk geld
denk het niet, subsidie was nl in euro's
De organisatie voor duurzame energie (ODE) organiseert zaterdag een landelijke open dag over zonne-energiesystemen bij particulieren. Henk Veltkamp en Stien Gjaltema uit Metslawier trokken vorig jaar de meeste bezoekers met hun zonnepanelen, zonneboiler èn elektrische auto. Ook dit jaar stellen ze hun deuren weer open. Voor de overige adressen van de open dagen van ODE zie: http://www.duurzameenergie.org/ODEwiki/Solar_Days_2010
Hans van Bergen schreef:Ik zie het eik ook wel zitten. Extra euri is immers altijd welkom. Wat ik echter begrijp is da je niks beur maar da hunnie je electrabil betalen.
Benk eik bang dak in de komende 15 jaar aan tekort ga komen.Zonne energie is DE toekomst liek mien. As der betere cellen komen sowiezo.
Hans van Bergen schreef:Zonne energie is DE toekomst liek mien. As der betere cellen komen sowiezo.
dimitri schreef:om zonnepanelen te maken en terug te ontmantelen kost het al meer energie dan ze ooit opbrengen
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten