Ik ken de situatie in USA niet, maar groeien vam de RC en tegelijkertijd de totale schuld verlagen dat lukt in de EU niet.
Op een gegeven moment ga je zoveel belasting gaat betalen, dat je cachflow negatiev wordt.
Moderator: Moderators
kobonde schreef:Ik ken de situatie in USA niet, maar groeien vam de RC en tegelijkertijd de totale schuld verlagen dat lukt in de EU niet.
Op een gegeven moment ga je zoveel belasting gaat betalen, dat je cachflow negatiev wordt.
Grazy schreef:kobonde schreef:Ik ken de situatie in USA niet, maar groeien vam de RC en tegelijkertijd de totale schuld verlagen dat lukt in de EU niet.
Ik snap hier geen zak vanJe moet je afschrijvingen een beetje op peil houden, of je dat doet van RC of financiert maakt natuurlijk geen zak uit
betalen moet je toch. Door land af te lossen moet je belasting betalen maar dat doe ik graag
poekske schreef:Door de grootte van jullie bedrijven kan je eigen bank spelen?
Erg verschillend zoals je ziet! Ook hier maar 15% waarvan je nog eens de helft mag wegstrepen als je investeerd..poekske schreef:Ligt misschien aan het feit dat je in de EU meer belasting betaald?
W.A schreef:Erg verschillend zoals je ziet! Ook hier maar 15% waarvan je nog eens de helft mag wegstrepen als je investeerd..poekske schreef:Ligt misschien aan het feit dat je in de EU meer belasting betaald?
Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
kobonde schreef:Grazy schreef:kobonde schreef:Ik ken de situatie in USA niet, maar groeien vam de RC en tegelijkertijd de totale schuld verlagen dat lukt in de EU niet.
Ik snap hier geen zak vanJe moet je afschrijvingen een beetje op peil houden, of je dat doet van RC of financiert maakt natuurlijk geen zak uit
betalen moet je toch. Door land af te lossen moet je belasting betalen maar dat doe ik graag
Het maakt heel veel uit, als je zegt als je investeert van de RC ga ik er van uit dat je zoveel winst maakt dat je
investeerd uit de cachflow. Als je lening af sluit om te finacieren stijgt de schuld van het bedrijf.
In het eerste geval ga je steeds meer verdienen, maar ook veel belasting betalen. In het tweede geval als je investeerd om afschijving te houden en geen belasting te hoeven betalen krijg je steeds meer schuld tot je niks meer kan lenen, en ga
je belastingting betalen als je afschijving op is.Als de waarde van de grond maar genoeg stijgt kan je strategi 2(investeren
om geen belasting te hoeven betalen) heel lang volhouden. In Nl doet eigenlijk iedereen dat, in DK waar de grondprijs is
gedaald wil de bank meestal dat je meer aflost dan je afschrijft, en dat kan alleen als je veel winst maakt. in Dk betaal
je 50 % belasting over inkomen boven de 50000 Euro.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten