Moderator: Moderators
W.A schreef:Jaaaa, maar jij kunt niet tegen je vrienden zeggen da je een hippe robot hebt..
Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
G.U. schreef:W.A schreef:Jaaaa, maar jij kunt niet tegen je vrienden zeggen da je een hippe robot hebt..
Nee inddkameraad van me heeft een zelfrijder gekocht(in de lease...) dan is zo’n blokkenwagen maar een armoedig ding maar hij is blut
G.U. schreef:W.A schreef:Jaaaa, maar jij kunt niet tegen je vrienden zeggen da je een hippe robot hebt..
Nee inddkameraad van me heeft een zelfrijder gekocht(in de lease...) dan is zo’n blokkenwagen maar een armoedig ding maar hij is blut
Kasé5 schreef:G.U. schreef:W.A schreef:Jaaaa, maar jij kunt niet tegen je vrienden zeggen da je een hippe robot hebt..
Ja ook zoiets 2020. Voor 100 tot 200 koeien een zelfrijer aanschaffen in de lease. Vaak 7 tot 8 jarige lease![]()
![]()
Hoe reken je je speeltjes recht tegen je vrouw![]()
Dealer kwam deze week bij me; had iets heel moois voor ons. Hij had half jr geleden pracht zelfrijder verkocht en boer was nu gestopt. 200 uur op de klok, kon ik nu voor 30k minder overnemen.
Heb er vriendelijk voor bedankt, stel dat ik met half jaar er ook klaar mee ben is ie vast weer 30k minder waard![]()
Had ook nog een heel jonge getrokken wagen, ook gestopt, ook interessante prijs.
We kunnen wel hard treuren maar al die stoppers geeft ook wel weer leuke kantjes. Heb al 25 jr geen splinternieuwe trekker meer gekocht maar ook ander ijzer al jaren niet meer nieuw. Meer de inkoopwijze vd Melkers
![]()
Richt schreef:met beetje geluk komt ie over 6 maand weer langs voor 30k minder
Keer terug naar Koe en mechanisatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten