wijnbergen schreef:boer pieter schreef:Valt wel mee denk ik, maakt veel uit waar je woont hiwr waar ik woon werken er erg veel mensen in landbouw of wat er bij hoort ,dat is in København natuurlijk veel minder , ook denk ik dat de meeste vrouwen met hun man mee gaan ,dus voor vrouwen is het altijd moeilijk
Integreren is de key Taal leren en aan passen Als er een feesje is wat vaak vroeg begint soms al om 6 uur moet je er ook gewoon wezen ,en niet een uur later komen ,daar hebben ze een hekel aan ,maar ook hier worden de regels strenger net zo Als in de rest van de EU
Als je denkt dat dat mee valt dan moet je beter opletten, hier in DK zitten die activisten ook op daken van varkensstallen, laatst nog een heel verhaal over hoogdrachtige koeien die geslacht worden. In de directe omgeving hier hebben we ook nergens last van maar over het geheel, zeker ook qua overheid ben ik er niet zo gerust op. Hier ook nog een verhaal wat de spijker op zn kop slaat.
https://landbrugsavisen.dk/video-landmand-ærgrer-sig-man-er-nærmest-kriminel-hvis-man-ikke-er-økolog
En dat is op veel plekken zo, boeren achterop het platteland merken er direct niet zo heel veel van, ver van men bed show, maar juist daar waar de mensen (zowel onze afnemers als de beleidsmakers) zitten, daar zitten de activisten ook. En nu kun je er van ver af ook niet zo heel veel aan doen, je kunt je bedrijf nog zo open stellen, als je ergens ver achteraf zit bereik je de probleem groepen en de onwetende niet, die komen niet zo ver de wildernis in...