hulsteins schreef:kejje mooi er eerst ook nog effe met de hark over heen

Moderator: Moderators
hulsteins schreef:kejje mooi er eerst ook nog effe met de hark over heen
edward28 schreef:Weet een Krone opraapwagen staan 3200 of 2300, nu nog met een frontmaaier bezig FC 3200 Claas, maar of die zwad past in dat pick- upje weet ik niet..
Eigenlijk wel want er gaat gewoon de helft minder in een baal dan met droog gras.Poekske schreef:Wat ik me nog herinner van najaarsgras in pakken is een hoop werk en ergernis om dat plastic en touw van tussen die scheve pakken te peuteren. Is Balen niet te duur voor najaarsgras?
Poekske schreef:Wat ik me nog herinner van najaarsgras in pakken is een hoop werk en ergernis om dat plastic en touw van tussen die scheve pakken te peuteren. Is Balen niet te duur voor najaarsgras?
Hookwood Holsteins schreef:Eigenlijk wel want er gaat gewoon de helft minder in een baal dan met droog gras.Poekske schreef:Wat ik me nog herinner van najaarsgras in pakken is een hoop werk en ergernis om dat plastic en touw van tussen die scheve pakken te peuteren. Is Balen niet te duur voor najaarsgras?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
G.U. schreef:Hookwood Holsteins schreef:Eigenlijk wel want er gaat gewoon de helft minder in een baal dan met droog gras.Poekske schreef:Wat ik me nog herinner van najaarsgras in pakken is een hoop werk en ergernis om dat plastic en touw van tussen die scheve pakken te peuteren. Is Balen niet te duur voor najaarsgras?
Kun jij dat ook onderbouwen hookwood? De lw zegt hier altijd dat het niet veel verschil maakt en er altijd ongeveer wel evenveel kg ds in een baal zit
Is eigenlijk net als met nat gras in de kuil, dat wil ook niet in elkaar en zakt na een tijdje behoorlijk in. Het lijkt eerst heel wat maar na verloop van tijd valt het altijd weer tegen.G.U. schreef:Hookwood Holsteins schreef:Eigenlijk wel want er gaat gewoon de helft minder in een baal dan met droog gras.Poekske schreef:Wat ik me nog herinner van najaarsgras in pakken is een hoop werk en ergernis om dat plastic en touw van tussen die scheve pakken te peuteren. Is Balen niet te duur voor najaarsgras?
Kun jij dat ook onderbouwen hookwood? De lw zegt hier altijd dat het niet veel verschil maakt en er altijd ongeveer wel evenveel kg ds in een baal zit
melker schreef:Net voor kerst analyses binnen van herfstkuilen, bult eind september in balen 860 VEM 21% RE met ds% van 66, rijkuil ingekuild eind oktober 918 VEM 22% RE met ds% van 18 en meest opmerkelijke boterzuur lager dan 0,1 en ook nog zonder conserveringsmiddel![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten