vaccineren

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met gezondheid.

Moderator: Moderators

Re: vaccineren

Berichtdoor Poekske » do dec 31, 2020 22:34

teun schreef:
Poekske schreef:Tja want China is the place te be hé. Lekker communisme

dat bedoel ik helemaal niet, wat ik bedoel is dat er totaal geen vertrouwen in het systeem meer is en common sense helemaal weg is. Vroeger ging men er vanuit dat wat de regering doet in het belang van de mensen is. Nu wordt niks en niemand meer gelooft, iedereen heeft een mening en krijgt op social media een platvorm en daardoor krijg je dit soort tafarelen.

Het komt nog een keer zover dat dit echt mis gaat door de ignorance van veel mensen. Uit jouw reacties heb ik jouw ingeschat als iemand die heel redelijk is en het vaak bij het juiste eind heeft. Daarom vindt ik het onbegrijpelijk dat iemand zoals jij zo'n mening uit.

En niet alleen jij. ongeloofelijk.

Henk lijkt nu ook al zo'n twijfelaar. Hij heeft zijn leven kunnen we wel zeggen te danken aan de medische zorg na zijn aanvaring met de stier en ziektes daarna. En nu gaan twijfelen aan de werking van een vaccin waardoor je ander mensen in gevaar brengt. Die hele hormoon behandeling in Tilburg is ook verzonnen door dezelfde pharmacy bedrijven die nu dit vaccin ontwikkelen.

Teun,,

Het is een longziekte, ik ben sinds dit jaar ook regelmatig op de long afdeling in ziekenhuis en iedere 3 maand voor hercontrole ivm sarcoidose. Als longartsen zelf zeggen dat het een gevaar is voor de oudere bevolking, niet gevaarlijker dan gewone griep voor gezonde mensen geloof ik hen. Sociale media enzo die onzin lees ik zelfs niet voor alle duidelijkheid. Weet niet of je België kent maar vertrouwen in de regeringen hebben we hier helemaal niet meer. Beetje bij beetje willen ze over alles baas zijn, ze hebben bvb geld nodig dus per direct moete' banken alle gegevens in een map gooien waar de fiscus met 1 vingerknip alles terugvind om maar een voorbeeld te geven. Dus nee, de regering die betrouw ik niet. De corona cijfers stijgen ookal is de horeca en contact beroepen dicht, lopen we hele dagen met mondmasker. Dus wat moeten we nog geloven? Ik weet het ook niet
Poekske

Berichtdoor Flyinghollander » vr jan 01, 2021 14:26

Poekske schreef:Tja want China is the place te be hé. Lekker communisme. Als je denkt dat je weet hoe het daar loopt en gaat in dat mooie land, die verzwijgen meer dan we weten. Hoorde deze week dar journalisten daar in de jail moeten omdat ze geschreven hadden over het virus. Maar waarom als ze dat daar allemaal zo goed op kunnen lossen? Grote doofpot ja

Ben jij er ooit geweest? Dat het allemaal niet koek en ei is, ga ik ook niet zeggen, maar ik ben 1 vd weinige op dit forum die met eigen ogen heeft kunnen zien ;)
Flyinghollander

Berichtdoor boer pieter » vr jan 01, 2021 14:59

Flyinghollander schreef:
Poekske schreef:Tja want China is the place te be hé. Lekker communisme. Als je denkt dat je weet hoe het daar loopt en gaat in dat mooie land, die verzwijgen meer dan we weten. Hoorde deze week dar journalisten daar in de jail moeten omdat ze geschreven hadden over het virus. Maar waarom als ze dat daar allemaal zo goed op kunnen lossen? Grote doofpot ja

Ben jij er ooit geweest? Dat het allemaal niet koek en ei is, ga ik ook niet zeggen, maar ik ben 1 vd weinige op dit forum die met eigen ogen heeft kunnen zien ;)

n
boer pieter

Beroep: veehouder
Interesses: vee houderij

Berichtdoor Poekske » vr jan 01, 2021 15:04

Flyinghollander schreef:

Nee, land zegt me niks en ben nog nooit verder gegaan dan de buurlanden. Maar wat ik zoal zie passeren int nieuws dan is dat daar zeker niks voor mij
Poekske

Berichtdoor Flyinghollander » vr jan 01, 2021 17:35

Dus als het nieuws maar zegt dat jij moet vaccineren is het goed, volgens mij is dat ook op het nieuws, dus waarom pieker je dan
Flyinghollander

Berichtdoor Poekske » vr jan 01, 2021 18:54

omdat ik er persoonlijk over gesproken heb met dokters, over China ken ik niemand die er woont dus dan geloven we dat maar plus wat historie boeken
Poekske

Berichtdoor jvt » vr jan 01, 2021 19:25

Poekske schreef:Allemaal prima, maar we zien wel. Ik loop niet warm van al die grote firma s sorry

persoonlijk zou ik ook liever voor russisch vaccin kiezen dan voor de nieuwe westerse, schijnbaar is dat meer afgeleid van andere vaccins en niet met die nieuwe techniek
die belgen zijn zo dom nog niet...
jvt

Beroep: crisismanager en melkveehouder
Interesses: koeien, buitenland, gemeentepolitiek, gezinnetje enz

Berichtdoor Flyinghollander » vr jan 01, 2021 20:54

buitenlanders krijgen die nog niet, begreep ik. Sputnik V.

Heb je aparte dokters, Jomanda's vallen niet onder de term dokter ;)
Flyinghollander

Berichtdoor Poekske » vr jan 01, 2021 21:04

Heb nog tijd moet pas eind deze maand gaan :wink: huisarts zei wel dat minder gewoon zieken zijn omdat mensen mekaar minder zien en afstand houden. Bytheway, huisarts komt ook inde winkel, zit er niet meer elke week :wink:
Poekske

Berichtdoor Henk » za jan 02, 2021 12:52

Aangezien dit topic over vaccinaties voor runderen gaat kunnen we hier viewtopic.php?f=10&t=7786&start=1020 verder gaan over Corona(vaccinatie)
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Richt » za jan 02, 2021 13:58

Henk schreef: Aangezien dit topic over vaccinaties voor runderen gaat kunnen we hier https://veeteeltforum.nl/viewtopic.php? ... start=1020 verder gaan over Corona(vaccinatie)

beste alle reacties ff overzetten lijkt me ?
Richt

Beroep: Melkveehouder
Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, techniek

Berichtdoor Frans V » za jan 02, 2021 15:14

Wat is het verschil? :wink:
"spelen met goede kaarten kan iedereen. Maar met opgewektheid doorspelen als men slechte kaarten heeft- dat is levenskunst"
Frans V

Berichtdoor Hindrik » za jan 02, 2021 20:38

Frans V schreef:Wat is het verschil? :wink:

Covid vacinatie hier alleen voor wie met vuurwerk stunt :mrgreen:
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Berichtdoor hulsteins » zo jan 03, 2021 20:13

Henk schreef: Aangezien dit topic over vaccinaties voor runderen gaat kunnen we hier https://veeteeltforum.nl/viewtopic.php? ... start=1020 verder gaan over Corona(vaccinatie)

tis nog steeds niet bewezen dat dat topic werkelijk bestaat 8)
dat is mijn mening
hulsteins

Beroep: opportunist
Interesses: hooi én stro maar weer

Berichtdoor hulsteins » do apr 01, 2021 20:49

met een paar jaar hopelijk Messenger RNA-vaccins voor IBR BVD TBC en MKZ
dat is mijn mening
hulsteins

Beroep: opportunist
Interesses: hooi én stro maar weer

Vorige