Op koepon.....facebook site las ik dit :

Ben wel benieuwd of je het met 30 euro per uur in de weekend gaat redden met melkers.
Moderator: Moderators
jan.nl schreef:
een auto kan je in elke garage laten repareren.
boer pieter schreef:Veel geluk er mee , ik heb mij vorig jaar echt wel verdiept on robotten en wat ik bij elk merk heb gezien is dat ma 7 a 10 jaar de onderhouds kosten fors oplopen ,melken kunnen ze allemaal wel ,
boer pieter schreef:Veel geluk er mee , ik heb mij vorig jaar echt wel verdiept on robotten en wat ik bij elk merk heb gezien is dat ma 7 a 10 jaar de onderhouds kosten fors oplopen ,melken kunnen ze allemaal wel ,
Kees99 schreef:boer pieter schreef:Veel geluk er mee , ik heb mij vorig jaar echt wel verdiept on robotten en wat ik bij elk merk heb gezien is dat ma 7 a 10 jaar de onderhouds kosten fors oplopen ,melken kunnen ze allemaal wel ,
Pieter hoe was het verschil tussen materiaal kosten en uur[voorrij ] kosten.
boer pieter schreef:Kees99 schreef:boer pieter schreef:Veel geluk er mee , ik heb mij vorig jaar echt wel verdiept on robotten en wat ik bij elk merk heb gezien is dat ma 7 a 10 jaar de onderhouds kosten fors oplopen ,melken kunnen ze allemaal wel ,
Pieter hoe was het verschil tussen materiaal kosten en uur[voorrij ] kosten.
Delaval was het duurste dan Lely de rest is niet veel goedkoper, het gaat om de contrakten daar van vinden wij de beste delaval
john verhaar schreef:boer pieter schreef:Veel geluk er mee , ik heb mij vorig jaar echt wel verdiept on robotten en wat ik bij elk merk heb gezien is dat ma 7 a 10 jaar de onderhouds kosten fors oplopen ,melken kunnen ze allemaal wel ,
Boeren die zo denken als jij zijn wij natuurlijk erg
mee
boer pieter schreef:john verhaar schreef:boer pieter schreef:Veel geluk er mee , ik heb mij vorig jaar echt wel verdiept on robotten en wat ik bij elk merk heb gezien is dat ma 7 a 10 jaar de onderhouds kosten fors oplopen ,melken kunnen ze allemaal wel ,
Boeren die zo denken als jij zijn wij natuurlijk erg
mee
Wat ik niet snap is als je zo veel robots hebt geen nieuwe koopt moet je toch wel een handel kunnen maken
boer pieter schreef:Heb je wel nieuwe ipv robots van 10 jaar oud iedereen zijn ding
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten