Moderator: Moderators
john verhaar schreef:Hook wood heeft het goed begrepen
christo schreef:Mensen met een A4 en problemen met de melkzak hebben misschien iets aan de volgende ervaring. Bij mij waren de lasnaden van het huis wat om de zak zit niet glad afgewerkt. Daardoor werd de zak beschadigd. Netjes gladgemaakt door lely en nadien was het afgelopen met het scheuren van de melkzak. Nu wordt die met het reguliere onderhoud vervangen.
opelmanta schreef:Die maximaal twee van Kasé voor een familie bedrijf kun je wel vergeten. Ik kan er twee met de neus aanwijzen die draaien met drie. En sinds kort beide met een Lely Vector apperaat. Doen beide nog vrij veel of alle mest en hooibouw zelf. Zonder 40 uur vreemde arbeid.
M H schreef:opelmanta schreef:Die maximaal twee van Kasé voor een familie bedrijf kun je wel vergeten. Ik kan er twee met de neus aanwijzen die draaien met drie. En sinds kort beide met een Lely Vector apperaat. Doen beide nog vrij veel of alle mest en hooibouw zelf. Zonder 40 uur vreemde arbeid.
Dan vermoed ik dat die familiebedrijven veel helpende handjes hebben van zonen opa's ed. Hier niks van dat. Dan is 2 robots wel mooi. Om nog beetje leven ernaast te hebben
Schoonvelde schreef:john verhaar schreef:Hook wood heeft het goed begrepen
Dat is een robot oplossing voor uitzonderingen dus, niet voor iedereen is weggelegd om een oude a3 te kopen (zoveel zijn er niet)en veel te sleutelen.
john verhaar schreef:Schoonvelde schreef:john verhaar schreef:Hook wood heeft het goed begrepen
Dat is een robot oplossing voor uitzonderingen dus, niet voor iedereen is weggelegd om een oude a3 te kopen (zoveel zijn er niet)en veel te sleutelen.
Nee niet voor iedereen weggelegd, maar vergeet niet dat Marco nog steeds alles alleen doet,ja zelfs zijn hond Flash is pas dood gegaanen hij melk er nu rond de 700 dus zoveel tijd voor extra sleutelen heeft hij nu ook weer niet
john verhaar schreef:Schoonvelde schreef:john verhaar schreef:Hook wood heeft het goed begrepen
Nee niet voor iedereen weggelegd, maar vergeet niet dat Marco nog steeds alles alleen doet,ja zelfs zijn hond Flash is pas dood gegaanen hij melk er nu rond de 700 dus zoveel tijd voor extra sleutelen heeft hij nu ook weer niet
Dat geloof je zelf ook zeker dan zijn wij met allen grote stumpers
Gebruikers op dit forum: melkchauffeur en 2 gasten