Actualiteiten (deel 5)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Actualiteiten (deel 5)

Berichtdoor Frans V » zo dec 20, 2020 20:31

Onverwachts per vandaag de EU aan het wennen aan een soort no-deal brexit. :|
Ik denk dat het kan
Frans V

Berichtdoor Hindrik » ma dec 21, 2020 22:55

Frans V schreef:Onverwachts per vandaag de EU aan het wennen aan een soort no-deal brexit. :|

Hangt er van af in welke sector je zit, maar er is een sector[tje] waar het heel snel went :yes: , was dit voorjaar al gewend totdat corona roet in het eten gooide :x
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Berichtdoor Hans van Bergen » ma jan 04, 2021 18:50

Corruptie daar gong het over in ander topic. Vanmiddag gebeld door clubje die de corruptie rondom de P rechten doorzoeken :yes: Is ook vaak op prikkebord. Zij zeggen zeker te weten da de v Bakels op 2-7-2015 6000 koeien op naam hadden en P rechten voor gekregen :yes: Wa ik daar van wist :?: Ja nie veul :lol: Ook RFC bestuurder die op de vergadering verklaarde da der teveul melk war schaalde in 1 nacht op van 200 oid naar 500 mk's :yes:

N rechten same story met nu lTO bestuurders (y)

De kwestie Jos V uit Westerb, vonden ze klein bier

Fun fact Westerbeek heet eigenlijk Den Twist en is het Brabantse evenknie dorpje van Vredepeel genoemd naar een paal :?
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Hindrik » di jan 05, 2021 00:20

Hans van Bergen schreef: Zij zeggen zeker te weten da de v Bakels op 2-7-2015 6000 koeien op naam hadden en P rechten voor gekregen :yes: Wa ik daar van wist :?: Ja nie veul :lol: Ook RFC bestuurder die op de vergadering verklaarde da der teveul melk war schaalde in 1 nacht op van 200 oid naar 500 mk's :yes:

Roepen ze al sinds 2/7/15, maar kennelijk hebben ze nog steeds het bewijs niet rond aangezien ze jou vragen :!:
Ja, die [dacht ik 30 vaarzen] van Jos V hebben ze helder omdat Jos dat zelf naar buiten heeft gebracht.
Hindrik

Berichtdoor Hans van Bergen » di jan 05, 2021 07:05

Nou die 6000 vreba koeien dat is voor hun een feit. Ik vroeg wat ze daar mee gingen doen.
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Berichtdoor Hans van Bergen » di jan 05, 2021 11:11

Anderdingen wah dees wannabee wikkieleaks uitvonden was da de vetmelkers hun 'melkfabrieken' hebben laten ploffen en dus nimmer 1 cent superheffing betaald hebben. Rvo heeft hier nooit niks aangedaan dus nou krijgen wij ms onze sh trug
Hans van Bergen

Berichtdoor hulsteins » di jan 05, 2021 18:32

gangsterfilms van maken en aan Netflix verkopen
dat is mijn mening
hulsteins

Beroep: opportunist
Interesses: hooi én stro maar weer

Berichtdoor opelmanta » wo jan 06, 2021 09:53

Frank Lammers krijgt het maar druk, Rundskop.
pas er ook op dat de tegenstanders van eventuele complottheorien er op uit kunnen zijn om logica en verstand bij de verstandige mensen uit te zetten
opelmanta

Berichtdoor hulsteins » wo jan 06, 2021 21:36

Hans van Bergen schreef:Corruptie daar gong het over in ander topic. Vanmiddag gebeld door clubje die de corruptie rondom de P rechten doorzoeken :yes: Is ook vaak op prikkebord. Zij zeggen zeker te weten da de v Bakels op 2-7-2015 6000 koeien op naam hadden en P rechten voor gekregen :yes: Wa ik daar van wist :?: Ja nie veul :lol: Ook RFC bestuurder die op de vergadering verklaarde da der teveul melk war schaalde in 1 nacht op van 200 oid naar 500 mk's :yes:

Fun fact Westerbeek heet eigenlijk Den Twist en is het Brabantse evenknie dorpje van Vredepeel genoemd naar een paal :?

iedereen in Brabant en verre wijde omtrek wou toch zaken met hun doen
zei je een paar weken terug ?
dat is mijn mening
hulsteins

Beroep: opportunist
Interesses: hooi én stro maar weer

Berichtdoor Hindrik » wo jan 06, 2021 22:19

Hans van Bergen schreef:Nou die 6000 vreba koeien dat is voor hun een feit. Ik vroeg wat ze daar mee gingen doen.

Dat het voor hun een feit is betekend nog niet dat het een feit is, en daarbij; als het al een feit dan is het daarmee nog geen onrechtmatige daad, overtreding of wat dan ook. En zolang ze daar geen bewijs voor hebben kunnen ze hooguit bij HvB gaan vragen of die mss bewijs voor hun heeft.
En ach, als dat allemaal maar niet wil lukken is een luisterend oor mss ook wel prettig
Hindrik

Berichtdoor jan.nl » do jan 14, 2021 23:59

Ik denk dat het kabinet valt :yes:
jan.nl

Beroep: boer&recreatie
Interesses: vrije tijd ,sport & koeien

Berichtdoor opelmanta » vr jan 15, 2021 07:16

Om mijn part blijven ze zitten. Gewoon met zijn allen zeggen dat de verantwoordelijke al is opgestapt.
pas er ook op dat de tegenstanders van eventuele complottheorien er op uit kunnen zijn om logica en verstand bij de verstandige mensen uit te zetten
opelmanta

Berichtdoor Henk » vr jan 15, 2021 12:31

Van Puffelen beloofde begin december dat elk gedupeerd gezin sowieso de 30K schadevergoeding voor de kerst binnen hadden.
Er is tot op heden nog geen rooie cent betaald :no:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Niels » vr jan 15, 2021 18:10

Was dit nou het aftreden van het hele kabinet of was het een truc van Rutte?
Niels

VorigeVolgende

Keer terug naar Community