Moderator: Moderators
Jaap schreef:Ik meende dat ik op Feestboek een enquete voorbij zag komen, georganiseerd door ontevreden Arla-leden, voor Arlaleden? Klonk ook nog niet allemaal positief en ging veel onvrede van uit?
boer pieter schreef:ja de melkprijs is inderdaad niet best maar we moeten het er mee doen ,zal ook wel weer eens beter worden slechter kan ook bijna niet ,verder voor mij persoonlijk valt het ook wel mee net als wijnbergen schreef de laatste 4 jaar waren niet zo slecht
Jaap schreef:Ik meende dat ik op Feestboek een enquete voorbij zag komen, georganiseerd door ontevreden Arla-leden, voor Arlaleden? Klonk ook nog niet allemaal positief en ging veel onvrede van uit?
boer pieter schreef:Dat zie je hier wel vaker een groot bedrijf kopen is zo klaar maar het aan de gang houden is niet zo maar klaar
En dan ook nog een andere taal en cultuur
boer pieter schreef:Binnenkort is het gebeurt met buitenlandse medewerkers, is ook veel beter volgens mijen jij woont toch in dk dan moet je je aanpassen en gewoon deens praten ook met je medewerkers
boer pieter schreef:Binnenkort is het gebeurt met buitenlandse medewerkers, is ook veel beter volgens mijen jij woont toch in dk dan moet je je aanpassen en gewoon deens praten ook met je medewerkers
Flyinghollander schreef:boer pieter schreef:Binnenkort is het gebeurt met buitenlandse medewerkers, is ook veel beter volgens mijen jij woont toch in dk dan moet je je aanpassen en gewoon deens praten ook met je medewerkers
Grote onzin, het is gewoon de uitbuiting die ze willen stoppen, die Oekraïense studenten waar gewoon verkapte goedkopere medewerkers
boer pieter schreef:Flyinghollander schreef:boer pieter schreef:Binnenkort is het gebeurt met buitenlandse medewerkers, is ook veel beter volgens mijen jij woont toch in dk dan moet je je aanpassen en gewoon deens praten ook met je medewerkers
Grote onzin, het is gewoon de uitbuiting die ze willen stoppen, die Oekraïense studenten waar gewoon verkapte goedkopere medewerkers
Dat is toch goed ,zo krijgen deense predikanten ook weer een eerlijke kans ipv steeds te horen dat ze geen plek hebben omdat ze al (goedkope) buitenlandse medewerkers hebben
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: HansN en 10 gasten