Moderator: Moderators
hulsteins schreef:Lockdowns , avondklokken en sanitaire voorzorgsmaatregelen in voorjaar 2021
zullen wrsl erger zijn dan in voorjaar 2020
helaas
door varianten .
varianten die niet ziekmakender zijn maar wel meer overdraagbaar
en in Brazilië is er mss zelfs een variant die mss veel ziekmakender is
Feesten en partijen , kermissen en bruiloften , zuipavonden in kroegen discotheken en voetbalkantine's enz
dat lijkt nu allemaal gewoon onvoorstelbaar
Maar alles zal hopelijk en waarschijnlijk weer goedkomen
Maar niet in de eerste 6 à 8 maanden
helaas
Dus beter maar fair-play zijn
Henk schreef:Wel bijzonder, een mutant die nóg besmettelijker is...Meestal is een mutant juist afgezwakt.
Maar goed, de avondklok zal wel doorgaan denkHoe dat te controleren blijft een
![]()
Uiteraard verschijnen hiervan ook weer die enkele excessen in de media.
Wat ik ook raar vindt is dat er omgeschoolde verpleging is, maar ook vaste Coronaverpleging die tijdens de eerste golf druk te werken hadden maar momenteel thuis zitten. Letterlijk zegt hun 'baas' dat er momenteel geen werk is voor hen.
Meende dat Rutte weken geleden zei dat het all hands on deck was...
In tegenstelling tot berichten in de media gaan hier in de regio zijnde ziekenhuizen de afgesproken -kleine- ingrepen gewoon door zoals gepland. Afgelopen week nog een paar keer naar het ziekenhuis gemoeten. Uiteraard hoor ik de artsen en verpleging effe uit over de C shit. De paniek van Rutte was vooralsnog daar nog niet te merken. Er worden zelden afspraken gecanceld.
Er binnen komen is best wel een dingetje. Enorm veel toezichthouders/beveiliging en een hele batterij aan vrijwilligers die je langs het juiste poortje sturen. Liep eik best wel gesmeerd vond ik
john jakobs schreef:paar weken terug mijn eerst digitale uitvaart gehad , is ons heel erg mee gevallen samen op de bank met een kopje koffie en een koek , mooi met foto,s en een mooi levens verhaal , wat in Principe thuis ook nog eens opgenomen zou kunnen worden , is mooi als het een oom of tante bereft eigen is dat toch wat anders
Gebruikers op dit forum: Tommetje en 9 gasten