Moderator: Moderators
Søndergård schreef:Om het vet en eiwit op te krikken, wat is ieders strategie?
Barst los zou ik zeggen!
boer pieter schreef:Wat voeren Jullie mais en lucerne of ook nog bij produkten
melker schreef:In NL, maar zeker in Friesland zal gras altijd de basis moeten zijn om te melken. Ook alle snedes benutten alleen 1e en 2e snede voeren kan alleen bij extensieve bedrijven die niet weiden. Mais opbrengst komt niet in de buurt van wat in Amerika gewoon is, met huidige voer prijzen eiwit aanvullen wordt marge dun
Ik heb gelukkig veel vast staan tot aug. Maar dan gaan we door de knietjes.... Als ze in China niet eens normaal gaan doen. Teminste geloof dat zij gruwelijke koopdrift hebben van soja tot mais.melker schreef:In NL, maar zeker in Friesland zal gras altijd de basis moeten zijn om te melken. Ook alle snedes benutten alleen 1e en 2e snede voeren kan alleen bij extensieve bedrijven die niet weiden. Mais opbrengst komt niet in de buurt van wat in Amerika gewoon is, met huidige voer prijzen eiwit aanvullen wordt marge dun
W.A schreef:Ik heb gelukkig veel vast staan tot aug. Maar dan gaan we door de knietjes.... Als ze in China niet eens normaal gaan doen. Teminste geloof dat zij gruwelijke koopdrift hebben van soja tot mais.melker schreef:In NL, maar zeker in Friesland zal gras altijd de basis moeten zijn om te melken. Ook alle snedes benutten alleen 1e en 2e snede voeren kan alleen bij extensieve bedrijven die niet weiden. Mais opbrengst komt niet in de buurt van wat in Amerika gewoon is, met huidige voer prijzen eiwit aanvullen wordt marge dun
Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
opelmanta schreef:Dit is een rantsoen verdunnen met krachtvoer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten